• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ID-kaart inlezen in excel-toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neydel

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2016
Beste,

Ik heb bij het gebruik van de bijgevoegde bestanden in deze gesloten vraag een probleem. Ik heb de bestanden in post 5 geopend en de richtlijnen in post 8 gevolgd. Ik krijg de foutmelding van een compilatiefout in de verborgen module userform1. Wie kan mij een hint geven om dit excelbestanden te laten functioneren?

Wat doe je precies, en waar krijg je de fout? En het is nogal een oude post, dus wellicht ook handig om je eigen bestand mee te sturen, en de Office versie die je gebruikt erbij te vermelden.

Beste,

Ik kreeg als antwoord op een eerdere vraag over de administratie van een visclub een bestand van VNA waar maar het is versleuteld maar niet via de eigenschappen van het bestand. Ik informeer bij VNA hoe ik die versleuteling kan verwijderen. Aan een versleuteld bestand heb je niets.

Opgelost

Verkeerde versie gebruikt. Probleem opgelost! Dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan