iDeal betalings systeem op website.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kantersjojo

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Hallo,

Ik heb mijn eigen Reparatie/computer support bedrijfje.

Nu wil ik graag dat mensen online bij mij kunnen betalen via iDeal of via Paypall

Om een idee te krijgen is dit mijn website: www.ifixthat.nl
en wil ik graag dat het ong. zo uit gaat zien:
1275150765-220.jpg

Die vierkantjes die erachter staan moet je kunnen aanvinken om dat product te selecteren.

En als het dan aangevinkt is moet hij dat linken met ideal of paypall. maar ik heb geen zin om 150 euro neer te leggen voor zo'n
iDeal betalings systeem dus zat ik te denken aan bijv. Targetpay maar ik weet niet hoe ik alles precies in mijn website moet zetten.

Als iemand mij hierbij kan helpen ben ik je erg dankbaar.
ik ben ook bereid de genen die mij hiermee kan helpen te betalen.
hiervoor kan je reageren op dit topic of mij een emailtje sturen, joeykanters@gmail.com

mvg,

Joey Kanters

Als iemand een ander leuk idee heeft is dat ook welkom (ook al bestaat het script ervan allang maar heb ik het nog niet gevonden)

Laatst bewerkt:
Als ik het zo lees, op de website van Ideal, dan moet je bij je eigen bank zijn o.i.d. :)

http://www.ideal.nl/acceptant/?s=hoe#q3

ja klopt. maar via een PSP zoals targetpay kun je dus de betalingen via hun lopen en krijgen zij 70cent van elke betaling die word gedaan op jou website.

maar ik wil gewoon als mensen bijv. LCD reparatie aanklikken dat er dan ook echt een linkje word gemaakt voor dat bedrag en niet dat ik dat vooraf moet instellen.

Ik weet toevallig dat het goedkoopste pakket dat de ABN biedt, ook 70 cent per transactie kost en dat je voor minimaal 60 transacties per kwartaal moet betalen. Dan heb je geen uitgebreid back-end waar je van alles in kunt opzoeken over transacties.

Overigens is wel bij elke bank vereist dat je een zakelijke rekening gebruikt.

Over je link:

Je zult voor iDeal in een JS-scriptje moeten vastleggen wat het te betalen bedrag is. Dat kun je dus doen met een simpel javascriptje op het moment dat de knop wordt ingedrukt, maar ik raadt je aan om eerst te zorgen dat je het volledige betalingsgedeelte op orde hebt, voordat je daarmee aan de slag gaat.

Ideal: Zakelijke rekening en max. 1 domein per rekening.

Hoeveel verstand heb je van programmeren??

PS: Weten jouw klanten ook dat als jij hun Apple Iphone repareert ze geen garantie meer hebben? Of ben je AASP?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan