kantersjojo
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 nov 2008
Hallo,
Ik heb mijn eigen Reparatie/computer support bedrijfje.
Nu wil ik graag dat mensen online bij mij kunnen betalen via iDeal of via Paypall
Om een idee te krijgen is dit mijn website: www.ifixthat.nl
en wil ik graag dat het ong. zo uit gaat zien:
Die vierkantjes die erachter staan moet je kunnen aanvinken om dat product te selecteren.
En als het dan aangevinkt is moet hij dat linken met ideal of paypall. maar ik heb geen zin om 150 euro neer te leggen voor zo'n
iDeal betalings systeem dus zat ik te denken aan bijv. Targetpay maar ik weet niet hoe ik alles precies in mijn website moet zetten.
Als iemand mij hierbij kan helpen ben ik je erg dankbaar.
ik ben ook bereid de genen die mij hiermee kan helpen te betalen.
hiervoor kan je reageren op dit topic of mij een emailtje sturen, joeykanters@gmail.com
mvg,
Joey Kanters
Als iemand een ander leuk idee heeft is dat ook welkom (ook al bestaat het script ervan allang maar heb ik het nog niet gevonden)
Ik heb mijn eigen Reparatie/computer support bedrijfje.
Nu wil ik graag dat mensen online bij mij kunnen betalen via iDeal of via Paypall
Om een idee te krijgen is dit mijn website: www.ifixthat.nl
en wil ik graag dat het ong. zo uit gaat zien:

Die vierkantjes die erachter staan moet je kunnen aanvinken om dat product te selecteren.
En als het dan aangevinkt is moet hij dat linken met ideal of paypall. maar ik heb geen zin om 150 euro neer te leggen voor zo'n
iDeal betalings systeem dus zat ik te denken aan bijv. Targetpay maar ik weet niet hoe ik alles precies in mijn website moet zetten.
Als iemand mij hierbij kan helpen ben ik je erg dankbaar.
ik ben ook bereid de genen die mij hiermee kan helpen te betalen.
hiervoor kan je reageren op dit topic of mij een emailtje sturen, joeykanters@gmail.com
mvg,
Joey Kanters
Als iemand een ander leuk idee heeft is dat ook welkom (ook al bestaat het script ervan allang maar heb ik het nog niet gevonden)
Laatst bewerkt: