ideal op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Hallo,

Ik ben momenteel bezig met een kleine simpele webshop te maken, maar is er een mogelijkheid dat ik een betaal systeem kan maken op mijn website?

ik heb momenteel een winkelwagen systeem van nopcart. hij werkt bijna helemaal goed.

of zijn er misschien andere suggesties voor een systeem?

gr,

Die heb ik ook gevonden, maar er staat niet op hoe ik die in mijn site kan plaatsen.

dat als mijn winkelwagen systeem klaar is dat hij word door gestuurd naar een betaal systeem en als die voldaan is dat hij door gaat en de order verstuurt naar mijn mail adres bijvoorbeeld.

snap je?

Hoi MrHook,
Bij IDEAL op de site staat info over hoe je IDEAL op een site kunt inschakelen: www.ideal.nl/acceptant/?s=hoe. Ik begrijp dat je in elk geval een contract met een bank moet afsluiten.

Of IDEAL ook kan in het nopcart-systeem (en zo ja, hoe dat moet) weet ik niet: nog nooit met een webshop gewerkt. Misschien heeft iemand anders daar ervaring mee?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Dankje csshunter, ik ga even kijken of ik eruit kom met nopcart.

Geen ervaring met iDeal maar ik heb mij er wel is in verdiept. Om te beginnen moet je opzoek gaan naar een bank die iDeal ondersteund.
Zelf zit ik bij de Rabobank dus laten we dat even als uitgangspunt gebruiken.
Er zijn verschillende pakketten bij de Rabobank (maar natuurlijk zijn er ook nog andere Banken).

Je moet maar is kijken wat ze aanbieden en welk product dan het handigst is: http://www.rabobank.nl/bedrijven/producten/betalen_en_ontvangen/online_geld_ontvangen/ideal/default
Informeer is bij een bank die iDeal ondersteund zij kunnen je vast advies geven.

Joep

Sorry voor late post, ik was op vakantie.

Ik heb helaas nog geen manier gevonden om mijn nopcart te koppelen aan ideal.

heeft misschien iemand nog een oplossing?

Gr,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan