Ideetjes voor design

Status
Niet open voor verdere reacties.

volcom

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Beste,
Ik moet een website voor iemand maken die Studentenkoten gaat verhuren. Het zijn 8 kamers.
Er moeten per kot rond de 5 foto's getoond worden en dan voor elk kot al de info.

Iemand ideetjes?
Mvg

Mwah is dat wel de juiste stijl?
Ze wilden iets straks, modern ..

Plaatjes kunnen vervangen worden hè. ;) Maarja anders zou je ook een grote makelaarssite kunnen nadoen. Ik neem aan dat zij marktonderzoeken e.d. hebben gedaan en daar hun website op gebaseerd hebben.

Wil je verschillende designs aangedragen krijgen, of een site waar designs worden aangeboden?

Mijn methode: (zelf doen)
  • Bekijk eens wat bestaande sites en bepaal zo wat voor model/layout je het geschiktst vindt en schets eens wat indelingen.
  • Kies vervolgens je kleuren, bijvoorbeeld met : http://colorschemedesigner.com/
  • Ga de indeling / layout maken
  • Ga de afbeeldingen verzamelen en creeren.
  • En je hebt een webdesign

Maar je kunt natuurlijk ook een bestaande voorbeeld pagina nemen en daar op verder bouwen. Net wat je wilt doen.

Ik zou niet op het marktonderzoek en de indelingen van makelaarssites vertrouwen. Daarbij gaat het hier om maar een paar kamers. Ik zou vooral voor een open en licht uiterlijk kiezen, met weinig afleiding. En veel aandacht aan het uiterlijk van de daadwerkelijke foto's besteden.
Zorg dat de site netjes en overzichtelijk is, daar verkoop je het meest mee.

Mijn idee was om aan de hand van een mooie site , het design te gaan creeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan