identetiteiten overschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Virus

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2003
Berichten
30
Ik heb een beetje raar probleem met OE6 bij identiteiten switchen. Ik moet namelijk twee keer aangeven welke iddentiteit ik wil gebruiken. Ik heb namelijk vier verschilllende identiteiten (voor ieder bij ons thuis één met zijn eigen emailadres(sen)) en iedere keer als ik een naar andere identiteit wil , vraagt OE naar welke. Maar als ik een willekeurige selecteer en op OK druk, komt hetzelfde scherm weer, maar dan zegt hij (bovenaan) dat er geen huidige identiteit is en dat ik er één moet kiezen. Dus welke ik de eerste keer kies, de tweede keer is de keuze pas echt. Kies ik bijv. eerst identiteit 1, dan kan ik de tweede keer identiteit 2 aangeven en daar gaat hij dan ook naartoe. Het lijkt wel alsof OE de identiteit afmeld (dat hoort ook zo) maar daarna vergeet welke hij daarna moet kiezen. Hoe kan ik dit oplossen?

Misschien in het register? Ik heb namelijk bij elk account van elke identiteit aangegeven dezelfde verbinding te gebruiken (Lan verbinding). Ook heb ik overal aangegeven dat hij niet moet waarschuwen bij overstappen van verbinding. Bij mijn andere (oude) computer met WIN2K werkt het gewoon goed, maar hier op XP niet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan