Identiek virus op twee computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinhoAjax

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2007
Berichten
50
Hallo,

Ik heb waarschijnlijk een virusinfectie te pakken. Er zijn twee Windows PC's aangesloten op het thuisnetwerk. Een paar weken geleden kwam op de pc met XP erop de melding dat de Automatische Updates uitgeschakeld zijn. Ook de internettoegang op die computer is door het virus geblokkeerd. Via kabel, via draadloos en via gedeeld internet met smartphone werkt allemaal niet meer. Het erge (voor mij) is dat ik een vrijwel identieke melding nu krijg op mijn eigen computer met Vista erop. Het virus zal zichzelf wel via het netwerk hebben verspreid. Ik kreeg een melding van McAfee, die had het over een W62 oid.

Geen enkele virusscanner kan het probleem verhelpen (Hitman 2 & 3, Spybot en McAfee), jullie wel?

Robin
 
Bij voorbaat geen Hitman Pro gebruiken, velen zullen dit beamen.
Er zijn echter mensen die geen hinder ondervinden.

Maar even over het probleem, kun je wel op de computer, alleen je hebt geen toegang tot het internet?
 
Ik heb met dat programma niets gevonden. Het heeft iets te maken met een Windows Update, want als ik terugga naar de 17e (de oudste systeemherstel-datum) is ie nog niet volledig geïnstalleerd en werkt het wel. Als ie dan gaat updaten, krijg ik direct na het aanmeldscherm een blauw scherm. Als ik de veilige modus opstart krijg ik dit:

------

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 81E64521
BCP3: A1864FCC
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini121908-05.dmp
C:\Users\Robin\AppData\Local\Temp\WER-1285703-0.sysdata.xml
C:\Users\Robin\AppData\Local\Temp\WER2317.tmp.version.txt

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413
 
Kun je een hijackthislog maken van je computer, kunnen we even kijken als je nog virussen hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan