Identiteit kiezen na screensaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

meelman

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
als ik de computer weer ga gebruiken nadat ik de screensaver afsluit, komt hij terug in het scherm waar je de identiteiten moet kiezen. Ik wil dat hij gewoon weer op de desktop terecht komt. Hoe kan ik dat instellen??

even het vinkje "met wachtwoord beveiligen" uitzetten, en klaar is kees

ok bedankt :thumb:

fijn dat het een sinmpele oplossing is. Is dit ook mogelijk voor de Stand-By stand??

Start, instellingen, configscherm, energiebeheer, tabblad geavanceerd, vinkje weg voor "Wachtwoord vragen als de computer uit stand-by wordt gehaald".

nou, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken nu ik het zo lees.

Bedankt in ieder geval...

:thumb: Hier heb ik ook wat aan, ik irriteerde me daar ook mateloos aan... maar dat heb ik dankzij jullie nu kunnen oplossen.

Heb het net uit geprobeerd met een screensaver maar het werkt hier dus niet... ik moet weer inloggen na de screensaver.....
Hoe kan dat???

Ik heb geen wachtwoord op mijn gebruikersaccount... dus die hoef ik ook niet uit te schakelen, na mijn screensaver moet ik wel weer mijn account aanklikken.... en daar wil ik vanaf.. hoe moet ik dat doen?
Ik wil weer gelijk in windows kunnen komen na mijn screensaver.

eum volgens mij moet je eens proberen om de inlogmethode anders te zetten...

Weet het niet zeker maar volgens mij wel.

Sorry,

Start configuratiescherm -> gebruikersaccounts -> De manier waarop....etc -> vinkje weghalen bij "Het welkomsvenster gebruiken."

Geplaatst door terbeest
Sorry,

Start configuratiescherm -> gebruikersaccounts -> De manier waarop....etc -> vinkje weghalen bij "Het welkomsvenster gebruiken."

:thumb: thanks, dit werkt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan