IE 10 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

IVAN

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
365
Sommige websites kan ik in IE10 niet meer openen, maar
met Google Chrome lukt het wel, ik vermoed dat dit probleem
zicht voordoet sedert de installatie van IE10;
Heb het forum afgezocht om een oplossing te vinden, en denk
dat het te maken heeft met ActiveX.... weet iem. wat ik in de
instellingen van IE10 eventueel moet aanpassen en hoe ????

Alvast bedankt

Ivan
 
ik krijg hier dagelijks mensen over de vloer die sukkelen met IE 10, ik gooi die er gewoon af en met IE 9 werkt alles weer perfect, imho is dit een waardeloze update van microsoft !
 
Hallo,

Vrij makkelijk compatibileits opties aanpassen en zeggen dat die alle internetpagina's in moet openen...
 
@Nicj56 : werkt niet altijd ...
Trouwens, wat vind jij de meerwaarde van IE 10 tov IE 9 ??
 
@ de jean,

niet echt mee bezig gebruik een MacBook op het moment(op me windows heb ik Chrome), dat werkt altijd maar als het niet werkt ligt het aan de pagina.
 
ik gebruik ook chrome, probeer mij zo veel mogelijk van microsoftbrol verwijderd te houden !
 
Allemaal bedankt voor de reactie...

Nicj56

Vooraleer weer IE9 te installeren, zou ik graag eens proberen de compatibiliteit in IE10 aan te passen,
maar hoe doe ik dat...????

Bedankt

Ivan
 
Via Extra>in dat lijstje moet dat staan. Eerst ALT doen zodat je de menubalk binnen IE10 krijgt.
 
Nicj65,

Ik kan in dit lijstje niks vinden dat er op zou wijzen dat alle
sites mogen geopend worden, heb een paar items afgevinkt, maar geen resultaat....

Gr

Ivan
 
je moet IE 9 niet opnieuw installeren, als je IE 10 verwijdert staat ie er gewoon.

Allemaal bedankt voor de reactie...

Nicj56

Vooraleer weer IE9 te installeren, zou ik graag eens proberen de compatibiliteit in IE10 aan te passen,
maar hoe doe ik dat...????

Bedankt

Ivan
 
Heb terug IE9 geinstalleerd..... ttz op deze manier, gevonden op een ander forum
en zo is mijn probleem opgelost.............

Allemaal bedankt voor de reacties

Gr

Ivan


Veel lovende woorden over IE 10 maar (bij mij) werkt het nog steeds niet goed met W7
Een website waarop "iets" gedaan moet worden (Gifmania, voor maken bewegend plaatje) werkt niet en deed dat wel onder IE 9 en WEL met Google Chrome!
Toch maar besloten die 10 versie te verwijderen en terug naar versie 9.
Uitschakelen van het vinkje in "Windows programma's en onderdelen" (plaatje1) helpt niet ,IE 9 downloaden en proberen te installeren gaat ook niet, krijg je melding dat IE9 al geinstalleerd is! (zie plaatje)
Oplossing, diep denken en naar de geinstalleerde updates kijken.
Daar staat de update naar IE 10.
Deze verwijderen, herstarten en IE 9 is er weer en bestaande problemen op dit punt opgelost.
Ruud
Bewerkt door de gebruiker zondag 17 maart 2013 13:09:59(UTC) | Reden: aanpassing tekst
 
Dat had je ook bij compatibiliteits opties en daar het vinkje aan vinken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan