ie 11 onder windows 8.1 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoest

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
741
Hallo,

Sinds net werkt IE 11 onder windows 8.1 bij opstarten via bureaublad niet meer. Bij het opstarten wordt niet de homepage geladen, bij intikken website wordt deze ook niet geladen. De opties zijn lichtgrijs, kortom "dood". Het rare is dat wanneer ik IE opstart via een tegel IE 11 het wel doet!!
Ik heb al de internetopties gereset maar dit hielp niet. IE 11 via het ouderwetse bureaublad werkt niet meer!!!!
In de bijlage een printscreen van de "dode" IE 11.
Iemand een idee?

Bedankt vast.
16-3-14: ie 11 in desktopversie opgestart via uitvoeren iexplorer -extoff
alle invoegtoepassingen uitgeschakeld, kon weer surfen met de desktopversie dus.
daarna IE afgesloten en weer opgestart en jawel hoor weer een leeg scherm, websites worden weer niet geladen. Alleen opstarten via uitvoeren -extoff werkt nog goed maar wat of wie nu de boel blokkeert?

daarna ie 11 als onderdeel via prog. verwijderen uitgeschakeld, laptop herstart en ie11 weer als onderdeel ingeschakeld, laptop herstart maar geen succes.

16-3-14: verder gaan zoeken en proberen, het lijkt erop dat "avast online security" invoegtoepassing de boosdoener was...hoe en waarom weet ik nog niet maar nu deze uitgeschakeld is werk de desktopversie van IE 11 onder WIN 8.1 weer goed

Hoop dat het zo blijft werken.
 

Bijlagen

  • helpmij_ie11.docx
    94 KB · Weergaven: 149
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan