IE 6.0 blijft hangen na opstarten Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Dit is nu de 2e keer dat ik dit mee maak nadat ik mijn computer heb opgestart en start mijn browser op blijft hij hangen. Hij laad ook de pagina niet goed in. Nu is mijn startpagina net als veel andere computergebruikers, www.startpagina.nl. Als ik mijn browser weg probeer te klikken lukt dat ook niet vaak, ctrl alt del is dan de enige oplossing. Als ik mijn browser dan weer opnieuw opstart weer hetzelfde probleem. En als ik mijn computer dan opnieuw wil opstarten blijft hij hangen en moet ik hem handmatig uitzetten, daarna gaat hij eerst weer eens 'fijn' door de scandisk. Als ik hem dan heb opgestart en open mijn browser weer is er niets aan de hand en doet ie het weer. Rara hoe kan dit? Heb dit niet vaak maar dit is nu de 2e keer. Ligt dat aan de website of aan Windows?
Ik heb Windows XP Prof.

Alvast dank.

Heb IE gefixt maar daarna kreeg ik een schermpje dat het 'fixed' was en daarna ging hij nog eens alle beveiligde bestanden scannen windows, dat duurde zo lang en heb dit toen maar geanulleerd. Ben benieuwd of het nu gelukt is of niet. Kreeg wel 'fixed' te zien dus dan zou het dus opgelost moeten zijn.

Mocht hiermee je probleem niet opgelost zijn kun je evt. nog een HijackThis log op het forum plaatsen.

Laat allereerst je PC op Spyware/Adware/Malware en dergelijke troep scannen met het volgende programma Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Mocht hiermee je probleem niet opgelost zijn kun je evt. nog een HijackThis log op het forum plaatsen.

Laat allereerst je PC op Spyware/Adware/Malware en dergelijke troep scannen met het volgende programma Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

Log staat er bij. Ben benieuwd.

Ik zie het, even afwachten op antwoord van Pieter of Olav :):thumb:

Heb mijn probleem inmiddels in het SpyWare forum gesteld en Pieter zei dat mijn probleem niet met spyware te maken heeft, heb via Hijackthis mijn systeem meerdere malen gescanned, helaas is mijn probleem nog niet opgelost en komt het zo nu en dan weer terug. Kan iemand mij helpen met het verhelpen van mijn probleem?

Hier nogmaals de uitleg wat mijn probleem is:

Dit is nu de 2e keer (note:inmiddels 4e keer) dat ik dit mee maak nadat ik mijn computer heb opgestart en start mijn browser op blijft hij hangen. Hij laad ook de pagina niet goed in. Nu is mijn startpagina net als veel andere computergebruikers, www.startpagina.nl. Als ik mijn browser weg probeer te klikken lukt dat ook niet vaak, ctrl alt del is dan de enige oplossing. Als ik mijn browser dan weer opnieuw opstart weer hetzelfde probleem. En als ik mijn computer dan opnieuw wil opstarten blijft hij hangen en moet ik hem handmatig uitzetten, daarna gaat hij eerst weer eens 'fijn' door de scandisk. Als ik hem dan heb opgestart en open mijn browser weer is er niets aan de hand en doet ie het weer. Rara hoe kan dit? Heb dit niet vaak maar dit is nu de 2e keer. Ligt dat aan de website of aan Windows?
Ik heb Windows XP Prof.

Geplaatst door erwin32
en daarna ging hij nog eens alle beveiligde bestanden scannen windows, dat duurde zo lang en heb dit toen maar geanulleerd.

Geduld is een schoone zaak :confused:

Windows controleert of er beschadigde bestanden zijn en vervangt deze indien nodig door de originele.

Lijkt mij niet onbelangrijk.

Geplaatst door Jozo

Geduld is een schoone zaak :confused:

Windows controleert of er beschadigde bestanden zijn en vervangt deze indien nodig door de originele.

Lijkt mij niet onbelangrijk.

Dat zal allemaal wel maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Wie wel?

Geplaatst door Jozo

Het is misschien wel de oplossing.

Ja maar mijn probleem blijft terug komen. Niet elke keer maar af en toe. Dus lijkt me niet echt een oplossing. Beetje vreemd als ik mijn computer weer moet opstarten dat hij dan eerst door de scandisk moet.

Tja je kan het ook niet doen :confused:
En scandisk krijg je na het fout opstarten\afsluiten van de pc.

Geplaatst door Jozo
Tja je kan het ook niet doen :confused:
En scandisk krijg je na het fout opstarten\afsluiten van de pc.

Nee laat hem altijd door de scandisk gaan. Maar het is toch gek dat hij vastloopt op mijn browser op startpagina.nl dat is mijn probleem en niet dat hij steeds door de scandisk gaat dat is normaal als je hem handmatig MOET uitzetten.

Ik doelde meer op Windows XP herstellen daar je geen last hebt van virussen\spyware, zal het wel aan windows liggen.

Dus iefix nog een keer draaien of:
Doe de CD ROM van XP in je drive en doe het volgende:
Start-Uitvoeren en typ: sfc /scannow (let op spatie achter sfc)
http://www.ptcc.nl/frame_bestanden/tips/xpherstellen.htm

En dit kan inderdaad een tijdje duren, maar scandisk ook :)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jozo
Ik doelde meer op Windows XP herstellen daar je geen last hebt van virussen\spyware, zal het wel aan windows liggen.

Dus iefix nog een keer draaien of:
Doe de CD ROM van XP in je drive en doe het volgende:
Start-Uitvoeren en typ: sfc /scannow (let op spatie achter sfc)
http://www.ptcc.nl/frame_bestanden/tips/xpherstellen.htm

En dit kan inderdaad een tijdje duren, maar scandisk ook :)

Ok bedankt heb de scan gedaan maar hij door liep hem maar weet niet of je een mededeling te zien krijgt of hij bestanden terug zet? Ik kreeg die namelijk niet. Toen hij klaar was, ging het schermpje weg en verder gebeurde er niets. Weet niet of dat zo hoort?

Geplaatst door erwin32

maar weet niet of je een mededeling te zien krijgt of hij bestanden terug zet?

Dat geloof ik niet (kan het ook niet proberen want ik kan mijn XP cd nergens vinden), maar belangrijker, ben je van het probleem af.
Anders moeten we verder zoeken.

Geplaatst door Jozo

Dat geloof ik niet (kan het ook niet proberen want ik kan mijn XP cd nergens vinden), maar belangrijker, ben je van het probleem af.
Anders moeten we verder zoeken.

Zoals ik schreef heb er niet altijd last van. Ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad nadat ik mijn computer heb opgestart en daarna mijn browser. Dus laten we het hopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan