IE 6.0: Nieuw venster opent, maar geen verbinding met website

Status
Niet open voor verdere reacties.

egberth

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
Als ik op een willekeurige pagina op een link klik waarbij een nieuw venster opent, komt er inderdaad een nieuw venster maar gebeurt er verder niks. Als ik in dit nieuwe venster op STOP klik, komt de juiste link in de adresbalk te staan, dan druk ik op ENTER en opent de site wel. Wie weet wat dit zou kunnen zijn? Het gaat hier overigens om Win 98 icm IE 6.0, alvast bedankt

Laatst bewerkt:
misschien als je naar tools, internet options, advanced, en restore defaults drukt?

Misschien heb je hier iets aan: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Dit helpt helaas ook niet. Het probleem blijft hetzelfde, maar bedankt voor de moeite. Misschien moet ik Internet Explorer dan maar opnieuw installeren?

Groeten Egbert

Virusscanner kan niets van virussen oid vinden. Ik ga internet explorer opnieuw installeren, Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan