IE 6.0 NL voor oude win 98 kast

Status
Niet open voor verdere reacties.

webdiver

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2007
wie weet hier een oplossing voor?

IE NL 6.0 laat de pc vastlopen. PC draait nog op win98II.

De orginele downloadsite wordt niet meer ondersteund, dus kom ik niet de gehele
installatie door ,als ik dat probeer

Er staat:
Requires Microsoft VB6 runtimes for Windows 98/ME systems

oei... dom van me. niet goed gelezen :(

Maar ik dacht dat hij een andere dan die versie zocht? Omdat deze versie de pc laat vastlopen?

Als ik me goed herinner werd W98 geleverd met IE5 en kon je wel upgraden naar IE6 maar niet naar IE6 SP1.
VB6 heb je volgens mij nodig om Spywareblaster te kunnen gebruiken maar niet voor IE6.

Maar, ik begrijp het niet helemaal, je bent W98 opnieuw aan het installeren of alleen IE?

Als je vanaf scratch wilt installeren dan heb ik nog wel een W98SE disc NL voor je waarvan ik zeker weet dat die werkt. Ik neem dan wel aan dat je zelf een geldige licentie hebt ;)

Laat maar horen als je die wilt hebben.

Als ik me goed herinner werd W98 geleverd met IE5 en kon je wel upgraden naar IE6 maar niet naar IE6 SP1.
VB6 heb je volgens mij nodig om Spywareblaster te kunnen gebruiken maar niet voor IE6.

Maar, ik begrijp het niet helemaal, je bent W98 opnieuw aan het installeren of alleen IE?

Als je vanaf scratch wilt installeren dan heb ik nog wel een W98SE disc NL voor je waarvan ik zeker weet dat die werkt. Ik neem dan wel aan dat je zelf een geldige licentie hebt ;)

Laat maar horen als je die wilt hebben.

Het is een oud kastje, die gereanimeerd moet worden. durf het niet aan om een gehele
nieuwe installatie te doen. mede door allerlei geinstalleerde toepassingen waar ik niet zeker va ben dat alles nog voorhanden is.

Het probleem wat er speelt is dat er door iemand met (te)weinig ervaring, dingen gepoogd zijn op te lossen. Daardoor was er veel weg , wat niet weg mocht zullen we maar zeggen.

Alles is weer werkend, alleen loopt IE NL 6.0 vast na enigetijd. Daarom wilde ik juist die
applicatie een keer pogen te vervangen. Echter ook in deze hoek is zoveel geklooid dat ik
geen andere manier zie dan vers er overheen te installeren. Bij IE UK 6.0 kom je niet om de taalfunktie heen. Dan zeg je "gooi die oude eraf....... jammmeeer maar in software staat hij niet en een uninstall in de IE map heb ik niet kunnen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan