IE 6 doet het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lia

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoi, hebben jullie een idee wat ik kan doen, mijn multi pc modem viel uit dit weekend en nu kan ik IE niet meer gebruiken. Ik heb Windows 98.
Ik denk eigenlijk dat het ligt aan de verbinding met het modem maar ik heb geen idee hoe ik het op kan lossen.
Outlook doet het ook niet meer.
Alvast bedankt

Foutmeldingen

Nog even wat meer toelichting, IE blijft hangen en geeft aan, zoeken naar de juiste proxy instellingen. Verder zegt hij dat IE een fout heeft en wordt afgesloten...
Heeft iemand een idee?

Stel je Internet instellingen/modem eens opnieuw in.
(Gebruikersnaam, wachtwoord, enz)

Proberen

Ik ga het proberen, kijken wat ie doet...
Bedankt

Hoi, ik dacht dat ik op de verkeerde plek een vraag aan het stellen was maar dat klopt dus niet.
Okee dan ga ik hier verder, ik kom er dus niet uit.
Hoe kan ik mijn modem bestanden weggooien en opnieuw instaleren?

Het speed touch multi PC modem heeft 3 led's
Deze behoren alle drie groen te brandden.
Wanneer dit zo is dan zou je (a)dsl verbinding goed zijn
Het kan dan echter nog wel zijn dat de verbinding met je provider eruit ligt.

M.a.w. het hoeft niet perse een probleem in jouw PC te zijn.

Kijk anders ook eens op adslforum.nl/

Jan

Hoi, ik was al naar het ADSL forum gegaan maar daar werd ik terugverwezen naar hier.
De andere twee pc´s die in mijn netwerk zitten doen het helemaal goed. De lampjes branden groen, firewall en virusscanner staan uit.

Repareer Internet explorer eens

Configuratiescherm > software >klik bij internet explorer op verwijderen en kies voor repareren.

Heb ik gedaan en helaas...helpt niet. Internet Explorer geeft aan dat er een fout is opgetreden.
Ik heb volgens mij een probleem met mijn ADSL verbinding. Dat geeft mijn modem test ook aan.
Mijn Zone alarm geeft een system error aan, dat vind ik ook vreemd.
Ik zou mijn modem bestanden eraf willen gooien...maar hoe...

Geen verbinding Speed touch 510 modem

Nog even meer toelichting: ik kan mijn Alcatel speedtouch 510 multi pc modem niet bereiken. Normaal kan ik door http://10.0.0.138 bekijken of de verbinding nog werkt en het paswoord wijzigen ed. Als ik nu IE opstart en verbinding probeer te maken met de Speed touch dan lukt het niet meer.
Bestanden delen binnen het netwerk is nog wel mogelijk, alleen kom ik niet naar buiten.
Ik heb geprobeerd dmv commando Ping 10.0.0.138, de Speed touch te bereiken, dit lukt wel.
Wie weet raad?

Opgelost

Ik heb het probleem zelf opgelost door mijn Zone Alarm (fire wall) weg te gooien. Alles is weer gewoon, gelukkig! Bedankt!

Gooi je er wel weer een firewall op?
Zonder firewall kan tegenwoordig niet meer.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan