IE 6 gele foutmeldingen in linker onderbalk in dashboard Wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Hoe kom ik af van die gele foutmeldingen in de linker onderbalk van IE 6? De melding is: Gereed, maar met fouten op de pagina.
Dan verder in de melding:
regel: 8
Teken: 1
Fout: object wordt verwacht
Code: url website

Hoe kom ik van deze meldingen af?

Ga via Extra naar Internetopties. Kies voor het tabblad Geavanceerd, scroll naar Webpagina's bekijken, haal de vinkjes weg voor de twee regels met: Foutopsporing in scripts uitschakelen (Internet Explorer) en dezelfde met (overig).

Dan moet je er wel bijzetten dat deze fouten alleen op de door jou gemaakte site staan en er een url bijzetten zodat men kan kijken wat er fout is.
Nogmaals zoals ik in een eerder topic zei tegen je, er staan fouten op jou site en daar moet men naar kunnen kijken !! :confused:

@ M.Obbes, TS heeft problemen/fouten op zijn site staan !
Jij en ik zouden waarschijnlijk op zijn site ook deze melding krijgen. Foutopsporing uitzetten lost deze fouten niet op !!

Laatst bewerkt:
Dat kan niet, ik heb deze fouten op het dashboard en dat is niet voor publiek toegangkelijk. Op de website zelf staan deze fouten niet.

Ik haak bijna af hoor.
In het eerste topic zeg je zelf dat je alleen daar fouten hebt en niet op andere pagina's !!
Foutopsporing uitzetten lost dus niks op en de fouten zullen van de desbetreffende pagina gehaald moeten worden zoals ik al eerder zei !!

Laatst bewerkt:
Vriendelijke vriend....Dan zeg ik weer, waar moet ik die fouten dan uithalen??!!

Dan moeten de heren toch minstens een link hebben naar jou site om dat te kunnen bekijken of niet of in ieder geval de bron/HTML code? We kunnen nu toch niks zien dus hoe moet men de fouten kunnen zien??

Zucht...snap je nou echt niets of wil je het niet snappen....Ik kan die site niet geven omdat het beveiligde omgeving is, staat achter een password. Duhh...Gek he, dat ik dat niet kenbaar ga maken dan.

Dan houd het op en kan men je niet verder helpen.
Dan zal je zelf moeten uitzoeken waar de fouten zitten waar IE een melding op geeft.
Je kan foutopsporing uitzetten zodat jij die melding niet meer krijgt en dan houd het op.

Laatst bewerkt:
IE6? Nooit gehoord van een update :)

Daarnaast vermeld je de versie van je WordPress installatie niet, wel zo handig...

En die betweterige reacties zullen niet in je voordeel werken:rolleyes:

Dan nog, wanneer jij als enige die fout hebt (aangezien jij toegang hebt) en alles werkt naar behoren wat is het probleem dan?
Ook is de kans aardig groot dat deze fout in WP zelf zit en het dus niet zo makkelijk is op te lossen aangezien je dan bron-bestanden moet gaan wijzigen.

Nee, want ik heb deze problemen ook met IE7....
Het gaat om Wordpress 2.6, de nieuwste versie.

Toevallig plugins en dergelijke geinstalleerd?

Nog maar eens de vraag of alles correct werkt, zo ja: Wat is het probleem?
Hoogstwaarschijnlijk een AJAX-tooltje dat niet correct werkt.

Ik heb diverse plugins. Heb ze ook stuk voor stuk uitgeschakeld om uit te sluiten of die het waren, maar dat was dus niet het geval. De foutmelding heb ik gedetaileerd vermeld in de eerste posting.
Wat is een AJAX tooltje?

Asynchronous JavaScript And XML
Een programmeer-methode welke enkele programmeertalen combineert.

Naar mijn mening kun je beter deze vraag voorstellen aan de ontwikkelaars van WordPress aangezien het een foutmelding is binnen het core-systeem. Aan de plugins ligt het volgens jou niet dus daarom moet het wel in het basis-systeem zitten.

Op deze pagina kun je een bug toevoegen.

Hoe kom ik van deze meldingen af?
met JS de error afvangen.
Voeg dit in de pagina-head toe:
PHP:
//javascript
function blockError(){
	return true;
}

window.onerror = blockError;
Works for me. Wat je ook kan doen (doe ik altijd alst nodig is) is gewoon dit als .JS bestand opslaan & extern oproepen.

:thumb:

Laatst bewerkt:
Dat is geen oplossing :rolleyes:

Zo zorg je er gewoon voor dat hij de error niet weergeeft.

Met andere woorden hetzelfde als ze uitschakelen via je instellingen alleen worden ze met die functie bij niemand weergegeven.

Daarnaast wordt het dan lijkt mij
PHP:
window.onerror = blockError();

waar, maar als de ts geen code kan geven en als het allemaal wel werkt, is het een 'oplossing'
En tsja, het scheelt wel iets, nu hoeven alle IE6 users niet via het menu dingen te gaan uitschakelen :p

Ohja, en het werkt het zonder haakjes ook, tenminste bij mijn ie6. :thumb:

Laatst bewerkt:
Waar moet ik die code precies plaatsen? Ik heb het zowel op de hoofdpagina van mijn dashboard als op het postings gedeelte waar ik een posting in schrijf.

in de <head> sectie van je pagina - maar sinds je met WP werkt wordt dit mischien lastig. Weet niet hoe wordpress werkt, maar je komt er vast wel achter :thumb:

Noot wel dat zoals devil al zei, het lost het het probleem niet op, maar haalt het gele icoontje alleen weg.

Nou laat maar dan, want dan had ik ook die vinkjes weg kunnen halen bij foutopsporing. Dat heeft dezelfde werking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan