Ie 6 Longhorn crashed bij het downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Go!Zilla geprobeerd, en het werkt weer!
En ik sluit me aan bij Steve!
Het is alles wat XP is maar dan beter!

Geplaatst door computernerd
Go!Zilla geprobeerd, en het werkt weer!
En ik sluit me aan bij Steve!
Het is alles wat XP is maar dan beter!

Nee hoor. Dat valt simpelweg nog niet te zeggen.. hoe lang je het ook volhoud het is gewoon nog niet beter dan wat dan ook.

Het is wel sneller dan XP, maar dat wil al gauw..

We lopen iig wel weer goed op de zaakjes vooruit:rolleyes:

Xp heeft net pas z'n 1ste Servicepack achter de rug, jullie gaan toch niet serieus door@longhorn?:8-0:

Geplaatst door BrEeZeR

Het is wel sneller dan XP, maar dat wil al gauw..

Zucht... Jij zit altijd maar te zeggen dat XP traag is. Maar je hebt 'm een dag geinstalleerd gehad oid. Niet alle drivers geinstalleerd, geen updates enz.

Bij mij en bij alle anderen die ik ken (met een recente computer) loopt XP echt als een zonnetje.

Geplaatst door Steve

Zucht... Jij zit altijd maar te zeggen dat XP traag is. Maar je hebt 'm een dag geinstalleerd gehad oid. Niet alle drivers geinstalleerd, geen updates enz.

Bij mij en bij alle anderen die ik ken (met een recente computer) loopt XP echt als een zonnetje.

Ik heb alle drivers geinstalleerd die jij me toen gaf omdat die zogenaamd beter waren?

XP is gewoon trager dan 2k, maar deze discussie houden we maar in MC.. ;).

Geplaatst door BrEeZeR

Ik heb alle drivers geinstalleerd die jij me toen gaf omdat die zogenaamd beter waren?

XP is gewoon trager dan 2k

Ik heb je drivers gegeven voor de apparaten die jij opgaf..

Ik heb zowel XP als 2000 op m'n systeem (nou ja, op m'n oude HDD die in de eeuwige HDD-velden rondhuppelt). XP met de standaard XP-look loopt iétsje trager (door wat bugs daarin). Maar met de 2k-look, en de vele looks die je kan downloaden van het net loopt hij echt sneller dan 2k.

En hoe kan je een OS nu goed beoordelen in één dag??

Geplaatst door Steve

Ik heb je drivers gegeven voor de apparaten die jij opgaf..

Ik heb zowel XP als 2000 op m'n systeem (nou ja, op m'n oude HDD die in de eeuwige HDD-velden rondhuppelt). XP met de standaard XP-look loopt iétsje trager (door wat bugs daarin). Maar met de 2k-look, en de vele looks die je kan downloaden van het net loopt hij echt sneller dan 2k.

En hoe kan je een OS nu goed beoordelen in één dag??

Dus je moet XP eerst helemaal aanpassen voor hij snel loopt? Fijn OS dan.

Win2k loopt met dezelfde drivers prima. (uiteraard gebruik ik 2k drivers @ 2k en XP drivers @ XP als dat nodig is :))

Een dag 2k is gewoon snel, een dag XP is een dag vol vastlopers en ergernissen aan traagheid.

Geplaatst door BrEeZeR

Dus je moet XP eerst helemaal aanpassen voor hij snel loopt? Fijn OS dan.

Win2k loopt met dezelfde drivers prima. (uiteraard gebruik ik 2k drivers @ 2k en XP drivers @ XP als dat nodig is :))

Een dag 2k is gewoon snel, een dag XP is een dag vol vastlopers en ergernissen aan traagheid.

Zeker niet, maar een vers geinstalleerd OS is nooit alles.

Je zegt dat je 2k drivers in 2k gebruikt en XP drivers in XP, hoe kun je dan uberhaupt dezelfde drivers gebruiken? :D

Vastlopers hebben trouwens weinig met het OS zelf te maken, dat gedeelte van XP is exact hetzelfde als 2k.

't Zal ook aan de hardware liggen, m'n 1e ervaring met XP was ook geen succes, de 2de al beter met andere schijven en processor.

Geplaatst door Steve

Zeker niet, maar een vers geinstalleerd OS is nooit alles.

Je zegt dat je 2k drivers in 2k gebruikt en XP drivers in XP, hoe kun je dan uberhaupt dezelfde drivers gebruiken? :D

Vastlopers hebben trouwens weinig met het OS zelf te maken, dat gedeelte van XP is exact hetzelfde als 2k.

Ja, je weet wel.. je kiest een apparaat uit, een os en daar komt je driver. Zoals bij bijv Epson ;)

Op die duron van mij loopt 2k nooit vast en met XP wel 3 / 4 keer per dag..

Zullen we maar een topique @ MC openen over dit? ;)

Ik geef lekker BrEeZeR gelijk, W2k draait echt beter en ook goed op de wat minder snelle computer (350 Mhz) zolang je maar aardig wat geheugen hebt (@512MB). Wat ik vooral prettig vind aan W2k is dat je veel rechten kunt instellen. bij XP blijft het op Gebruiker en Administrator. Daar hadden ze van mij wel wat meer aandacht aan mogen besteden.:confused:

Ik veilige modus en dmv start, uitvoeren, control.exe userpasswords2 kan je alles instellen.

Nee hoor, je kunt gebruikers daar misschien wachtwoorden geven maar je kunt niet per bestand of programma (W2k) opgeven welke gebruikers die wel en niet mogen gebruiken.

Maar dan moet je dus voor elk programmaatje naar veilige modus toe?!

Ja, dat wel. Maar daar zie je dus duidelijk verschil. Voor netwerken en beveiliging is 2k beter (makelijker), maar hij kan hetzelfde beveiligd worden als XP (pro).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan