IE 6, Offline werken probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerret

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
39
Hallo,

Ik krijg nu elke keer als ik de computer heb gestart en ik naar IE ga deze melding:

error.jpg


Ik heb kabelinternet, als ik opnieuw klik werkt het weer gewoon. Deze error heb ik ook nog nooit eerder gehad.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Bij voorbaat dank, Gerret
 
Heb je een firewall geinstalleerd?
Als je die tijdelijk uitschakeld heb je er dan nog last van?
 
Geen Firewall, wel een router, maar die heeft het ook altijd gedaan. Ik gebruik btw win98SE.
 
Ok bedankt, ik heb nu mijn tijdelijke internetbestanden verwijderd en die instelling van Withaar goed gezet. Ik heb vanmiddag nog (onder een andere naam, waren wat probleempjes, ondertussen opgelost) een hijack-log geplaatst, waarvan de problemen nu ook weg zijn.

Ik moet nu gaan, maar morgen hoor je wel of het opgelost is. :)
 
:( Ik startte nu de computer dus weer op, en ik heb het probleem nog steeds. Kan iemand me helpen?
 
Misshien heb je hier nog wat aan:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=107961&highlight=offline

Tips: Vernieuw eens je netwerkkaart:
Om dit te controleren klik (voor Windows95/98/98SE/ME) op start - uitvoeren, typ hier WINIPCFG en klik op Ok. Klik hier op alles vrijgeven en vervolgens op alles vernieuwen.

Staat ook in OE in Menu/Bestand de optie "Offline line werken" wel uitgevinkt?

Plaats anders nog eens een Hijack This log (zie eerder gegeven link), mogelijk zit er toch nog iets niet lekker. Verder zou ik het echt niet meer weten. :confused:
 
Ah, ik heb internet explorer proberen te herstellen, zoals in dat andere topic stond, maar toen kreeg ik een error, met erbij dat ik moest proberen IE te herinstalleren, dus heb ik het eerst gedeinstalleerd, en toen terug gezet. Nu is het probleem weg, bedankt.


Maar omdat ik IE 6 opnieuw moest installeren, moest ik windows update ff opnieuw doen, dit werkte allemaal goed, maar ik heb de volgende update al 2x geinstalleerd, maar hij blijft in windows update verschijnen. Kan dit kwaad?

823559: Beveiligingsupdate voor Microsoft Windows
Downloadgrootte: 310 kB, < 1 minuut
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld in Microsoft Windows waardoor een kwaadwillende gebruiker uw Microsoft Windows-systeem kan beschadigen en verdere acties kan ondernemen. Zulke gebruikers kunnen bijvoorbeeld code uitvoeren op het systeem. Installeer deze update om uw computer hiertegen te beveiligen. Nadat u dit onderdeel hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten. Meer informatie... (Deze site is wellicht in het Engels.)
 
Je kan proberen deze update (823559) te verwijderen in Configuratiescherm/Software, herstart je pc en opnieuw de update installeren via Windows Update, tenzij iemand anders nog een tip weet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan