IE 6 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
het volgendeprobleem doet zich voor: mijn msn messenger en e-mail doen het normaal. maar als ik op IE klik krijg ik gelijk een foutmelding en de vraag dit raport te sturen naar... (klik hier)

modver 4.72.3812.600
appver 6.0.2800.1106
offset 00001 af 2
modname shell32dll

op de pc zit wind. '98 sec

op welke wijze kan ik dit probleem zonder dat er iets verwijderd word op de pc oplossen.

JOZO leuke antwoorden maar..

lees mijn vraag nog maar eens goed. ik kan namelijk niet online komen met internet - wel met e-mail en msn messenger 9 beide normaal te gebruiken). verder heb ik kabel @home

deze postings gaan dan ook via andere pc.

Sorry

Maar iefix kan je op een diskette zetten. :)

JOZO bedankt

de toepassing voor IE fix heb ik net via deze pc op een diskette gezet en ga dit als ik thuis kom even uitvoeren.

als virusscanner heb ik zelf AntiVir en update deze automatisch, maar zelf kijk ik ook enkele keren per week voor een update. verder worden mijn e-mails door @home gescant. en zelfs daarbuiten doe ik ook wels een de housescan via tiscalli.nl -- je weet tenslotte maar nooit.

Re: JOZO bedankt

Geplaatst door kreemers
de toepassing voor IE fix heb ik net via deze pc op een diskette gezet en ga dit als ik thuis kom even uitvoeren.

Je kunt ook eerst dit proberen: ga naar Start, Programma's, Systeemwerkset en klik op Systeeminfo.
Klik in het menu Extra op Reparatieprogramma voor Internet Explorer, kies Internet Explorer herstellen en klik op Ok.

Guus.

probleem is iets groter

ik heb de fixIE gebruikt als ook de optie vai systemwerkset internet herstel - beiden hadden niet het gewenste resultaat.
hierop heb ik een format c gedaan - zag dit als laatste en beste middel. ALLEEN ben ik zo dom geweest om een schrijven waarop staat hoe ik het dan allemaal weer moet installeren niet te bewaren.
zou iemand mij dit dus even stap voor stap kunnen melden hoe windows weer op C te krijgen.

ik dank u

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan