IE.6 SP.1 verwijderen in WIN.2000 PRO SP.3

• Onderwerp starter Onderwerp starter amd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

amd

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
WIN.2000 Pro.SP.3
---------------------------
Als ik bij configuratiescherm -software op Internet explorer 6 SP.1 druk kun je wijzigen of verwijderen.En krijg je een scherm met de vorige windows configuratie herstellen.
Weet er iemand als je dit doet dat er dan de vorige internet explorer 5.5 terug automatisch opstaat??

De IE. 5.5 die er voordien op stond werkte perfect op win.2000 met de IE.6 niets dan miserie In Win.2000 PRO

Dank u.

Meestal staan die service packs appart vermeld in je software lijst, maar wil je terug naar 5.5 of wil je van je service pack af?

Ik heb zelf 2000 (servicepack 3) met explorer 6 met service pack 1, maar ik heb geen problemen, werkt perfect

Ik heb tot vorige week gesurfd met IE.5.5 Sp.2 en dat ging perfect nooit problemen.
Toch heb ik via Win.update IE;6 SP.1 geinstalleerd en nu heb ik op verschillende site's lege vakjes of vakjes met een rood kruisje in.Daarom zou ik graag terug naar IE. 5.5 SP.2 gaan.

Of weet jij misshien een oplossing voor die rode Kruisjes?

Dat heeft waarschijnlijk met je surfopties te maken, ik weet het niet precies, maar kijk eens onder "extra" "Internet-opties" en dan onder de tabs "beveiliging" en "geavanceerd", volgens mij moet je daar je probleem kunnen oplossen, ik zal eens voor je kijken

JA!, ik ben er uit

Je moet in internet explorer naar "extra", "internet-opties". Vervolgens klik je op de tab "geavanceerd".
Je ziet dan bovenaan op deze tab "instellingen:" en daaronder een hele keuzelijst met aanvink mogelijkheden. Ga naar het blokje dat "Mulitmedia" heet en vink "Afbeelding slim rasteren", "Afbeeldingen weergeven" en "Animaties op webpagina's afspelen" AAN. Start je pc opnieuw en nu moet het werken

Succes, en laat eventjes weten als het gelukt is oke?

In internet opties> tabblad geavanceerd> klikken op "Standaardinstellingen herstellen".
Werk ook met Win2000 Pro SP3 internet explorer 6.0 SP1 geen problemen.
Ik heb alles gewoon standaard laten staan en krijg afbeeldingen gewoon te zien.

Heb je soms nog een firewall geinstalleerd?

Nee, ik denk het niet, want zijn standaard instelling nadat hij explorer 6 heeft geinstalleerd is afbeeldingen niet weergeven. Ik ga er niet van uit dat AMD dat uit eigen beweging heeft gewijzigd

De vraagsteller heeft nu twee opties om te proberen.:)

Geplaatst door PC-user
JA!, ik ben er uit

Je moet in internet explorer naar "extra", "internet-opties". Vervolgens klik je op de tab "geavanceerd".
Je ziet dan bovenaan op deze tab "instellingen:" en daaronder een hele keuzelijst met aanvink mogelijkheden. Ga naar het blokje dat "Mulitmedia" heet en vink "Afbeelding slim rasteren", "Afbeeldingen weergeven" en "Animaties op webpagina's afspelen" AAN. Start je pc opnieuw en nu moet het werken

Succes, en laat eventjes weten als het gelukt is oke?

Helaas pc-user Maar dit stond allemaal aangevingd dus dat is niet de oplossing voor de rode kruisjes.Maar als ik op sommige site's die rode kruisjes krijg en ik druk op vernieuwen dat is het terug ok.

Hoi Crash,ik heb de instellingen van zonealarm volledig nagekeken en ze staan allemaal goed ,heb nog nooit problemen gehad met zonealarm.

Dus hier zit de fout (met de rode kruisjes)ook niet in.

toch denk ik dat je er niet verstandig aan doet om terug te gaan naar 5.5 omdat je dan een redelijke kans hebt om het probleem te houden, en explorer 6 toch een stukje beter is

Heb je toevallig internet restricites ingesteld? of je eigenschappen van vertrouwde websites aangepast? zit ook onder internet-opties

Haal Zonealarm eens weg en kijk of je dan geen kruisjes meer hebt.
Zo weet je of het probleem in Zonealarm zit.

IE 6.0 is ff beter qua beveiligingen en bugs enz dan IE5.5.

Hoi,ik heb zonealarm eens stopgezet,maar ik blijf die kruisjes en lege vakjes hebben,maar enkel op forums op gewone site's niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan