IE 7 laat pagina anders zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
329
Beste mensen,

Sinds kort zie ik internetpagina's anders dat ze horen te zijn.
Vroeger had ik altijd programma's met bepaalde thema's erbij, maar deze programma's heb ik allemaal verwijderd. Maar nog lost het probleem niet op.

http://img408.imageshack.us/my.php?image=bureaubladqq8.jpg]
bureaubladqq8.th.jpg
[/URL]
 
je plaatje werkt niet, ie geeft em aan als onleesbaar. kan je hem niet in een bijlage zette?
 
probeer hem eens te bekijken met mozille firefox. en als het niet werkt moet je naar internet opties gaan van IE dan kijken bij geavenceerd. dat bijv alle plaatjes worden weer gegeven.
 
Met mozilla heb ik geprobeerd maar dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
En dat ene bij geavanceerd kan ik dat ene met plaatjes niet vinden.
Maar als ik daar probeer de standaard instellingen te laden, dan loopt ie7 gewoon vast.
 
ik ervaar ook dat probleem

Als ik met mijn vaste PC op de site van Kruidvat kijk zie ik geen enkel plaatje op de homepage.
Op mijn laptop is het beeld wel goed.
Ik voeg twee jpg bestanden bij als voorbeeld.


Ik dacht dat het probleem iets te maken had met de instellingen van Internet Explorer, maar op deze vaste PC krijg ik hetzelfde beeld via Firefox en via de browser van Netscape.
Het is dus een besturingssysteem-probleem.
De laptop draait via de zelfde verbinding (ADSL router) dus ook daar ligt het niet aan.
Instellingen resetten (IE7) heb ik geprobeerd , zonder resultaat.
 

Bijlagen

  • kruidvat  geen plaatjes.jpg
    kruidvat geen plaatjes.jpg
    49,6 KB · Weergaven: 39
  • kruidvat  goed.jpg
    kruidvat goed.jpg
    62,9 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Als ik met mijn vaste PC op de site van Kruidvat kijk zie ik geen enkel plaatje op de homepage.
Op mijn laptop is het beeld wel goed.
Ik voeg twee jpg bestanden bij als voorbeeld.


Ik dacht dat het probleem iets te maken had met de instellingen van Internet Explorer, maar op deze vaste PC krijg ik hetzelfde beeld via Firefox en via de browser van Netscape.
Het is dus een besturingssysteem-probleem.
De laptop draait via de zelfde verbinding (ADSL router) dus ook daar ligt het niet aan.
Instellingen resetten (IE7) heb ik geprobeerd , zonder resultaat.


Welcome to the club...:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan