IE 7 loopt vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter AJd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AJd

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Sinds een tijdje loopt IE 7 vast bij het bezoeken van bepaalde sites.
BV op funda.nl als je naar een huis kijkt kun je een kaartje bekijken van de omgeving, daar loopt ie op vast.
Bij een bepaalde routeplanner.
Gisteren zelfs op de home page van helpmij!!!
Het probleem komt dus voor bij bepaalde sites.
Enige manier is om via taakbeheer IE te sluiten.
Ik heb de modem al een tijdje uit gezet.
Anti spyware en anti virus laten scannen, zonder noemenswaardige vervuiling..
IE 7 verwijderd en daarna via windows update opnieuw geinstalleerd incl. een hele serie andere updates. Alles zonder resultaat!!!
Windows draait verder ook gewoon stabiel.
Iemand nog tips??? want ik heb echt geen idee wat dit kan veroorzaken.

Als jouw systeem verder gewoon stabiel draait lijkt het mij duidelijk dat het ook in dit geval aan IE7 ligt!
Ik weet niet hoe andere Helpmijers erover denken, maar ik vind dat IE7 onwijs hard achteruit is gegaan en dat het bijna niet meer op een normale manier is te gebruiken.
Ik raad ook jouw aan om over te stappen op Opera of Firefox. (klik op 1 om de site te bezoeken)

Ik ben een ieder geval een heel tevreden IE7 gebruiker. Ondervind dan ook zelden problemen of ik moet zelf al iets verkeers doen.
Misschien biedt een keer verwijderen en opnieuw installeren een oplossing.

Laatst bewerkt:
IE 7 verwijderd en daarna via windows update opnieuw geinstalleerd incl. een hele serie andere updates. Alles zonder resultaat!!! (zie boven)

Ik heb een btje een vergelijkbaar probleem, bij mij loopt ie7 vast binnen 5 minuten na het opstarten. Dus waarschijnlijk als virusscanner nog bezig is met opstarten ed. Daarna krijg ik hem met geen mogelijkheid meer vast.

Ik heb firefox geinstalleerd en die loopt foutloos! Alle pagina's die in IE7 vastliepen gaan in firefox wel goed.
Ik heb firefox ooit eerder geprobeerd maar kon toen niet wennen aan de lay out, stapte toen van IE 6 over.
Maar IE7 en firefox lijken zoveel op elkaar dat ik nu denk wel overstap.
Het blijft wel knagen waarom IE7 die problemen geeft zomaar ineens, tot voor kort was ik prima te spreken over IE 7.
Ik laat de vraag ff open staan voor evt. suggesties waarom IE7 die kuren vertoont.

Ik heb IE onder het tabje 'extra, internet opties, geavanceerd, opnieuw instellen' gereset. Daarna zijn de vastlopers op het eerste gezicht verleden tijd. Ik ben weer terug bij IE omdat ik in Firefox mijn on line werkrooster niet kon bekijken.
Wat de oorzaak nu was van de vastlopers weet ik nog niet maar het draait nu tenminste weer zoals het hoort.

Dat klinkt positief, ik ga het ook proberen. Bedankt voor de tip iig..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan