IE 7 tab controle vanuit (batch)script?

Status
Niet open voor verdere reacties.

spawn666

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2004
Berichten
117
goeie dag iedereen.
weet niet of mijn vraag hier thuis hoort of bij programmeren...dus bij deze poging 1.

Ik had bij IE 6 een batch script gemaakt waarmee al mijn veel gebruikte sites direct geopend werden.

Nu zie ik een zeer mooie en handige tab functie in de nieuwe IE 7 ziiten die ik erg graag zou willen gebruiken. Mijn scriptje open nu allemaal nieuwe explorers i.p.v iedere pagina in zijn eigen tab.

kan iemand mij zeggen hoe ik 1 explorer kan open maar met alle sites van mijn script in hun eigen tabblad ?

thanks
 
Vraagje; bij IE 6 opende ze dan toch ook in nieuwe vensters?

Ik vermoed dat je dan een hele andere functie aan moet schreven. Ik heb nog geen IE 7 dus ik kan ook nog niet in de opties duiken voor je.
 
de nieuwe functie in IE7 is dat er in 1 enkele Internet eplorer window meerdere websites open kunnen staan. elk onder hun eigen tabblad.

Nu heb ik inmiddels wel gevonden dat er een funtie in zit zodat je een 'set' tabs (dus open sites) kunt opslaan, maar ik kan er geen knop aan hangen zodat ze in een keer kan openen. Nu moet ik eerst via via naar de juiste plaats waar ik wel kan klikken... maar dat is niet echt wat ik wil, :eek:
 
de nieuwe functie in IE7 is dat er in 1 enkele Internet eplorer window meerdere websites open kunnen staan. elk onder hun eigen tabblad.
Dat weet ik, dat is in (OA) FireFox ook.

Via FireFox kun je URL's scheiden met een | , en kun je bij de instellingen opgeven dat nieuwe links openen in een tabblad.

Vandaar dat ik zei, ik weet niet of IE 7 over zo'n optie beschikt :).
 
Ik heb eventjes gekeken, in IE 7 zit de optie toch standaard om meerdere pages in tabs te openen?
 
klopt ook gevonden..maar de optie zit achter de favorite knop.

het lukt alleen niet om deze aan te spreken met een snelkoppeling.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En als je nu instelt dat koppelingen uit andere programma's, niet in een nieuw venster maar in een nieuwe tabblad moeten openen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan