IE 8 nog steeds niet optimaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Vandaag nog maar eens IE8 geinstalleerd, maar evenzo snel weer eraf gehaald. Nu dus weer IE7 en dat vind ik jammer want de opbouw van IE8 is een stuk beter.

De problemen die ik ondervind in IE8 zijn. Geen afbeeldingen bij erotische sites. Daar staan dan rode kruisen, maar vreemd genoeg laat ie HELPMIJ ook niet zien. Of je ziet her en der wat rasters. Een druk op de knop om de standaardwaarden terug te zetten naar je oude browser werkt ook niet. Wie weet wat ik nog zou kunnen doen?

Vandaag nog maar eens IE8 geinstalleerd, maar evenzo snel weer eraf gehaald. Nu dus weer IE7 en dat vind ik jammer want de opbouw van IE8 is een stuk beter.

De problemen die ik ondervind in IE8 zijn. Geen afbeeldingen bij erotische sites. Daar staan dan rode kruisen, maar vreemd genoeg laat ie HELPMIJ ook niet zien. Of je ziet her en der wat rasters. Een druk op de knop om de standaardwaarden terug te zetten naar je oude browser werkt ook niet. Wie weet wat ik nog zou kunnen doen?

Raar bij mij werkt die prima ;) Laat alles zien.
Komt er nergens een melding bij de afbeeldingen of bij helpmij??

Groetjs

Hai!

Potje gegoogled;

IE8 InPrivate Blocking is een bijkomende functionaliteit die je toelaat content van verdachte third party sites tegen te houden, dit is content van domeinen die verschillend zijn van het domein van de site die de gebruiker opgevraagd heeft.

Ik heb hier geen IE8 voorhanden dus kan het niet proberen, maar wellicht dat je hier iets meer mee in de juiste richting komt?

Sommige sites moeten wellicht nog het e.o.a. aanpassen maar daarvoor is dan die knop. Maar HELP.mij doet het ook niet goed en dat is raar.

Sommige sites moeten wellicht nog het e.o.a. aanpassen maar daarvoor is dan die knop. Maar HELP.mij doet het ook niet goed en dat is raar.

Dat is raar. (De inprivate-navigatie is namelijk om te surfen, zonder iets wordt opgeslagen. van cookies enz.)
probeer eens via extra --> instellingen voor compatibilteitsweergave de site helpmij.nl toe te voegen. geeft dat iets nieuws?

Je krijgt ook nergens een melding van een fout of dergelijk?

groetjes

Dat is raar. (De inprivate-navigatie is namelijk om te surfen, zonder iets wordt opgeslagen. van cookies enz.)
probeer eens via extra --> instellingen voor compatibilteitsweergave de site helpmij.nl toe te voegen. geeft dat iets nieuws?

Je krijgt ook nergens een melding van een fout of dergelijk?

groetjes

Misschien nog iets wat ik juist ontdek.
Je hebt vanaonder in de balk zo 100% staan(voor het in en uitzoomen enzo) (Dat moet best op 100% staan als dit niet het geval was. en dan moet je daar links naast normaal een soort slotje met een pijl erover zien.
Klap dit menu eens uit via dat pijltje naar beneden.
en wat staat daar aangegeven?
-Automatisch...
-Kies inhoud...
-Uit

Probeer eens Uit te selecteren als dit niet het geval was.
Laat iets weten !
mvg
Timothy

wat ik hier nog meer over las is dat (als ik 't goed begrepen heb) op een site de content geleverd door een 'derde site' ook wordt weggelaten (banners etc.?). Dus even heel moeilijk nagedacht; zou het mogelijk zijn dat bepaalde content van bijvoorbeeld helpmij.nl wordt weggelaten doordat het van een derde partij af komt óf zo wordt beschouwd door IE8?

(overigens zag ik dat je Vista draait, misschien dat de vista-beveiligingsdingetjes in combinatie met IE8 een probleem oplevert?)

Dit even meedenkend! ;)

Ik heb Vista 32 bit. Maar ik zal er morgen eens naar kijken. Ik draai nu weer even op IE7.

Inmiddels heb ik Helpmij erop staan met IE8. Hij geeft alleen in de browser een half grijze markering. Dat heeft een betekenis, maar dat zoek ik nog wel eens op.

Echter de ero sites blijven zonder afbeeldingen. Ik zie echter alleen rasters met een ROOD kruis erin.

Inmiddels heb ik de laatste Java versie gedownload echter nog zonder resultaat. Weet nog niet of het aan de proxy instellingen zou kunnen liggen. Heb wel het vermoeden dat het nog aan een instelling zou kunnen liggen van IE8. Bij een site krijg ik ze half te zien. Bij de andere site helemaal nietl Alleen lege kadertjes waarop ie zegt laden, maar dat doet ie dus niet. Dus een rood kruis in de kaders.

Eerlijk gezegd begrijp ik die scriptnaam niet. Wat moet je daar nu invullen. Wat daar als voorbeeld wordt gesteld?

Krijg toch het idee dat we ergens anders moeten gaan zoeken. Hij laadt gewoon de afbeeldingen niet in IE8 terwijl ie dat wel deed in IE7. De rasters erom heen laat hij wel zien.

Laatst bewerkt:
heb je je cache afgelopen tijd nog leeg gemaakt, en je tijdelijke inetrnetbestanden en de rest van die zooi weg geknettert? kgeloof dat plaatjes worden opgeslagen in je cache, misschien dat 'ie vol is gelopen?

Yep gedaan, maar ik had er genoeg van ik draai weer op IE7.

IE8 werkt gewoon nog niet optimaal. Het vreemde was dat gisteren HELP mij allles liet zien en vanmorgen zag ik weer niks vol met rode kruisen. IE 8 eraf gegooid, IE7 er weer op. Probleem opgelost.

Somewhere zit er nog niet niet goed klaarblijkelijk.

Ja dan is 't onderhand mooi geweest idd, eventjes geduld nog dan ;)

Van Helpmij vind ik dat wel vreemd. De ene keer wel de andere keer niet. Ik vraag me dan ook af of het aan HELPmij ligt of aan IE8.

HELPMIJ werkt niet in IE8

Al voor de 3e keer heb ik geprobeerd IE8 te installeren. Hoewel het installeren vlekkeloos verloopt werkt IE8 nog niet optimaal. Er zijn namelijk sites met lege velden of rode kruisen. Het maakt daarbij niet uit of je de invoegingsknop gebruikt.

Vreemd genoeg werkt www.helpmij.nl ook niet goed. Veel velden zijn leeg. Het lijkt of de opmaak van Helpmij niet goed werkt in IE8. In IE7 werkt ie perfect.

Ik werk met Vista 32 bit.

Laatst bewerkt:
Onder de IE8 in Windows 7 Build 7100 doet helpmij het prima

Er moeten vast mensen zijn met hetzelfde probleem.

Inderdaad al voor de 3e keer dat je het installeert, daarom hoef je niet elke keer weer opnieuw hetzelfde probleem te melden.

Bij deze je laatste twee vragen samengevoegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan