IE 8 nog steeds niet optimaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan liggen aan de server van HELPMIJ. Bij de chatsite van Helpmij draait ie namelijk wel goed op IE8 icm Vista.

En andere sites moeten wellicht het e.e.a. nog aanpassen. Kwestie van geduld.

Hallo Tullius. Heb dit bestand gedownload maar het brengt geen soelaas. De site www.helpmij.nl wordt niet meer getoond in IE8 en ook enkele andere sites laten hun plaatjes niet meer zien.

Ik heb ook MS benaderd en die vroegen mij om een andere account aan te maken en daar IE8 te installeren. Dit heb ik gedaan echter ook zonder het gewenste resultaat.

Het zal te maken hebben met een combinatie van iets maar wat is de grote vraag.

Sorry hoor maar dit vind ik echt een dom antwoord.

ledig dan eens je temporary internet files?
is dat een beter antwoord?
ik heb er geen idee van waarom helpmij.nl niet zou werken in IE8 en wel in IE7 op dezelfde pc?
java ok?
windows update ok?

Je eerste antwoord sla ik over.....dat zijn nou dingen die je regelmatig doet. Ben geen beginner dus dat soort dingen zijn allemaal zo logisch.

Zelfde pc ja. En ja op andere pc met XP met IE8 doet ie het wel. Maakt het allemaal lekker makkelijker. Maar bij MS begrijpen ze er ook niks van en bij DELL staan ze voor een groot raadsel bij HELPMIJ.

Het enige zou kunnen zijn de server bij HELPMIJ die gevoeliger is bij IE8 in combinatie met het e.e.a.

Java okay, tuurlijk, alle updates uiteraard. Nee dit probleem ligt veel dieper................

PROBLEEM OPGELOST!

na maanden bezig te zijn geweest heb ik in combinatie van lang zoeken en een reviewer het probleem ontdekt. Het was de Firewall van mijn Experiabox!! Wie denkt daar nu aan. Ik had mijn Windows firewall sowieso uit staan en die van McAfee aan staan vanwege conflicten. Maar omdat mijn zus ook een experiabox had van Siemens ben ik eens verder gaan zoeken.

Via een speciale instelling kun je deze firewall omzetten van High naar Medium. Dat heb ik nu gedaan en.........IE8 en FF 3.5 werken nu weer 100%

Bedankt voor het meedenken en KPN een dikke MIN! Dat hadden jullie mij wel eens mogen vertellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan