IE afbeeldingen op de kop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikBooy007

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Goedemorgen!

Sinds een aantal dagen heb ik Utilu IECollection op m'n computer geïnstalleerd (een tip van Tha Devil). Werkt super, maar ik heb één klein probleempje. Alle afbeeldingen worden op de kop weergegeven.

Voorbeeldje:
[SMALLIMG]http://www.erikbooij.nl/junk/upside_down.png[/SMALLIMG]

Niet alleen afbeeldingen binnen IMG-tags, maar ook achtergrondafbeeldingen.

Enig idee wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp dan gaat het hier om een systeem waarmee je meerdere versies van IE tegelijk kunt draaien.
Het ligt niet voor de hand om het probleem dat je ondervind te wijten aan de browser.

Afbeeldingen worden niet gemaakt met een browser
maar slechts weergegeven door de browser.

Of:
Gaat het misschien om een betaalde applicatie
waarin dit een slimmigheidje is om een uitprobeerversie te onderscheidden van een versie waarvoor betaald is (na betaling krijg je een aanpassing waarmee de afbeeldingen worden rechtgezet?)

Is er geen gebruikersforum van Utilu IECollection waaer je dit aan de orde kunt stellen?

Dat heb je goed begrepen :) De installer installeert alle versies van IE van 2.01 tot IE9, volledig onafhankelijk van elkaar.

Ik denk toch eigenlijk wél dat het aan de browser ligt, aangezien de site het in ál m'n andere browsers wel goed doet en ik er ook wel vrij zeker van ben dat ik het plaatje niet per ongeluk op de kop heb gemaakt. ;)

Zo'n forum van Utilu heb ik helaas nog niet kunnen vinden. De collectie is gewoon gratis, ik heb nergens kunnen vinden dat ik ervoor zou moeten betalen, dus kan me niet voorstellen dat dat zo is.

Op zich is het natuurlijk geen ramp, want het belangrijkste is of alles op de juiste plek staat, maar het is wel jammer. Als je bijvoorbeeld een gradient gebruikt, die ziet er op de kop vaak toch heel anders uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan