IE alleen in pictogram

Status
Niet open voor verdere reacties.

aleks

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
167
Als ik op het icoontje van Internet Explorer druk, verschijnt er onder in de balk alleen een klein pictogrammetje.
Als ik op dat pictogrammetje clik gebeurt er niets, er verschijn geen groot scherm van de startpagina.
Als ik met de rechter muisknop op dat pictogrammetje click, zie ik wel maximaliseren, maar ook dat doet hij niet.

Ik heb ook de verkenner geopend en als ik dan in de adresbalk www.google.nl tik, dan komt er weer c:// te staan.

Wat moet ik doen om het Internet weer op te komen ?

Als ik op het pictogram van Widows live click, hetzelfde, alleen een pictogram in de balk onder in het scherm.
 
Laatst bewerkt:
opnieuw downloaden denk ik en sinds wanneer doet dit probleem zich voor? iets geisntalleerd instellingen gewijzigd?

gr Daniël
 
Dan kun je het beste even naar program files->internet explorer. Dan dubbel klik je op iexplore.exe. Doet Internet Explorer het dan wel, gewoon even rechtermuisknop op iexplore.exe en dan kopieren naar bureaublad (snelkoppeling maken).
 
opnieuw downloaden denk ik en sinds wanneer doet dit probleem zich voor? iets geisntalleerd instellingen gewijzigd?

gr Daniël

Opnieuw downloaden ?
hoe dan, want ik zie geen scherm van IE, alleen dat Icoontje onderin
en wat moet ik dan downloaden ?
 
Dan kun je het beste even naar program files->internet explorer. Dan dubbel klik je op iexplore.exe. Doet Internet Explorer het dan wel, gewoon even rechtermuisknop op iexplore.exe en dan kopieren naar bureaublad (snelkoppeling maken).

Een nieuw icoontje aanmaken helpt niet, levert alleen een icoontje onderin op, naast de andere en dat van MSN
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan