IE crashed

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Ik kom al ruim twee jaar op een (voormalig Redmoon) forum, maar sinds een paar weken kan ik er niet meer komen.
Op het moment dat ik naar het forum ga, crasht mijn Internet Explorer.
Ik heb op geen enkele andere site ooit problemen gehad, alleen nu op deze.
Er draait gewoon PHPBB op dus op zich niets vreemds lijkt mij.

Iemand een idee? Of ligt het niet aan mijn browser?

Het forum is op http://www.rockshouse.com/forums/

In IE krijg ik fout moet worden afgesloten , en in FireFox gaat het wel

Bij mij crasht die site ook Internet Explorer.

Internet Explorer loopt bij mij ook vast. Firefox werkt wel.

Groeten Oossie

Vreemd.
Dan legt het dus niet aan mijn instellingen maar aan de pagina ::confused:

Ik weet hier niets van en kan er ook niets mee te maken hebben maar ik las net dit op security.nl: MSN Search gebruikers die zoeken op het woord "phpBB" worden sindskort getrakteerd op een 403 foutmelding. Volgens MSN veroorzaakt sommige malware zeer veel verkeer, en om haar klanten tegen die malware te beschermen, heeft MSN de query geblokkeerd. De zoekgigant geeft aan dat het ook om legitieme zoekopdrachten gaat, en zou dan ook aan een oplossing werken om die zoekopdrachten door te laten. PhpBB gebruikers wordt aangeraden om de website van PhpBB te bezoeken en ervoor te zorgen dat men niet kwetsbaar is.

Ook Google blokkeert na de uitbraak van de Santy phpbb worm al bijna een jaar verzoeken waarbij op "viewtopic.php" gezocht wordt. Gebruikers moeten wel een paar keer op de "volgende pagina" link klikken om dan gewaarschuwd te worden dat ze mogelijk met een virus of spyware geinfecteerd zijn. (F-Secure)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan