IE doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorism1993

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Berichten
128
Hallo allemaal,

Niet zo heel lang geledenk kreeg ik meldingen dat IE het niet meer deed van Windows. Dat er iets mis was met mijn preventie van gegevens uitvoering (DEP) Ik heb wat gaan kijken is het DEP menu, configuratiescherm->Systeem en onderhoud->Systeem->Geavanceerde systeeminstellingen(linkerkant)->Bij prestaties op Instellingenklikken en dan boven aan op preventie van gegevens uitvoering (DEP) Daar heb ik DEP voor alle programma ingeschakled, behalve voor IE. Het hielp niets, ik kreeg die meldingen nog steeds. Toen heb ik mijn browser geupdate via een update van windows naar IE8. Weer die meldingen. Weer wat gesleuteld, niets geholpen. Totdat vanmiddag mijn IE er opeens mee ophield. Mijn startpagina doet het nog, maar als ik wat intyp geeft hij het bericht: IE doet het niet meer ofzo, en sluit dan af. Je kon alleen nog op een site komen door via extra je startpagine te wijzingen
Maar net, toen ik weer even wou proberen of hij het deed, deed hij het opeens weer!!!! Ik heb niks veranderd aan mijn instellingen. Weet iemand waarom hij het weer doet of niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan