IE en Firefox Probleem !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sakin

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
Berichten
15
Momenteel hebben wij de website tendenssite lopen. Maar ik krijg een klacht dat de site afdeling administratie niet zichtbaar is bij een klant. In de portal ziet zij het plaatje niet en de link. Als ze eenmaal op de site is krijgt ze het volgende te zien hoe kan dit:

screenshot1.bmp


En de site zelf ziet ze dit:

screenshot2.bmp


Mijn vraag (je voelde hem al aan komen) hoe kan dit ????? Dit zelfde krijgt ze ook te zien bij IE !!!!!!
 
Geplaatst door peter vazed
Ondersteuning java niet aangevinkt.


:cool:

Komt dat door bij de browsers. Zowel voor IE als FireFox!!!! En waar kan ik die instelling dan vinden binnen de beide browsers????
 
Oh ja, had ik wel verteld geloof ik. Als Java uit staat dan zul je dat ook moeten zien op de andere afdeling zoal administratie en handel!!!! En dat is niet het geval. ;)
 
Geplaatst door sakin


Komt dat door bij de browsers. Zowel voor IE als FireFox!!!! En waar kan ik die instelling dan vinden binnen de beide browsers????

Bij de instellingen of opties van een browser.
Niet iedereen voert updates uit voor deze ondersteuning.
En sommige bezoekers hebben java uitgezet.

:cool:
 
Kijk zo hoort het te zijn en zo is deze ook zichtbaar. (Onderdeel handel en administratie)

screenshot3.jpg


En administratie is duidelijk niet zo. En java plugins heb ik uit gehad in mijn internet browser. Maar werkt dan nog steeds niet!!!!
 
We hebben het toch hierover:
dat de site afdeling administratie niet zichtbaar is bij een klant

Ik zie het, jij ziet het, toch?

Wat indien de tijdelijke internetbestanden geleegd worden,
of een paar keer op F5 gedrukt wordt.

Is het niet zien van de juiste weergave ook op andere pagina's?

:cool:
 
Dat is juist het probleem.
Het is bij een klant van ons.
Zij kan alleen de afdeling Administratie niet zien.
Terwijl wij alles wel zien.
Tevens kan zij wel alle andere afdelingen zien.
Ik heb hier intern geprobeerd om de javascripting uit te zetten en dan te kijken of het werkt.
Helaas heeft dit niet het gewenste resultaat opgeleverd.
Daarom vroeg ik me af of er ook nog iets anders was waar aan het kon liggen !!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan