IE en Firefox werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Maar ik kan wel emailen.Bij internetverbinding maken blijft bij beide browsers de voortgangsbalk op een derde van de balk in groen staan.Vista zegt dat er niets aan de hand is.
Graag jullie hulp Sytske

Laatst bewerkt:
Geef eerst eens het besturingssysteem waar het om gaat.

Is het XP doe dan het volgende, misschien lost het je probleem op:
Download, pak in zijn geheel uit, en start: Dial-a-fix
Vink aan: Empty temp folders, en verder alles in het Registration Center. Druk daarna op Go.

Is het Vista:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> sfc /scannow

Kijk of het daarna beter gaat.

Tijs.

Hartelijk dank voor uw snelle reactie.Ik probeer het uit te voeren maar zonder resultaat.Wilt u zo vriendelijk zijn om in jip en janneke stijl mij te adviseren hoe ik dat moet doen?
Het is vista.Omdat ik niet op internet kan,graag uw antwoord naar:
sytskesc@xs4all.nl

Hartelijk dank voor uw snelle reactie.Ik probeer het uit te voeren maar zonder resultaat.Wilt u zo vriendelijk zijn om in jip en janneke stijl mij te adviseren hoe ik dat moet doen?
Het is vista.Omdat ik niet op internet kan,graag uw antwoord naar:
xxx@xxx

Met linkerhand de linker Windows-toets (=toets tussen de Ctrl en Alt toets, vaak met Windows-vlaggetje opdruk) indrukken en ingedrukt houden. Dan met de rechterhand de r intoetsen (zodat de Windows-toets R toetscombinatie ontstaat). Er verschijnt dan het Uitvoeren vakje. Daar moet u dan sfc /scannow invullen en op Ok drukken.
Komt daarna een mededeling dat extra rechten nodig zijn voor dat commando, dan op Doorgaan drukken. Hierna gaat een systeembestandscontrole van start, waarbij de teller loopt van 00% naar 100%. Dit proces zal meerdere minuten duren.

Hopelijk lost dat het probleem op.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan