IE en Word sjablonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco90

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Goededag,

Enige tijd geleden heb ik op mijn werk een mooie documentenlijst aangemaakt met A HREF's naar een lijst met documenten.

Nu zijn sommige gewone worddocumenten (.doc) en sommige staan als sjablonen te boek (.dot)

de doc-jes openen keurig netjes, alleen bij de .dot files geeft IE geen enkele reactie..
Wij hebben op het werk IE 6.0 met SP2 draaien.
en office 2003.

Tot voor kort hadden wij een nederlandstalige XP en toen geen probleem. Nu hebben wij engelstalige XP en wel een probleem.

Dit is een van de linkjes:

<DIV style="position:absolute; left:300px; top:260px; width:200px; height:27px; z-index:3" align="left" valign="top">
<FONT style="FONT-SIZE:12pt" color="#FF0000" face="Comic Sans MS">
<B><A HREF="C:\sjabloon\word\Gebruikerssjablonen\04 VO DO\UVO aanvraag wenstraces.dot">Aanvraag W.T.C. brief</B>
</FONT>
</DIV>

Als iemand een oplossing weet dan graag

Klopt,

maar bij een .doc werkt dat wel gewoon.

En ik heb het even geprobeerd, maar met </A> erachter krijg ik nog steeds geen enkele reactie.

Hij doet echt helemaal niets?? Ook geen foutpagina? want de code zelf die werkt wel. Op het moment dat het bestand gevonden zou zijn en er zou geen applicatie aan gekoppeld zijn zou het bestand gedownload moeten worden.

Nee helemaal geen enkele reactie.
alleen onderin de balk wordt aangegeven dat er een link naar een file zit, maar openen ho maar.
Zelfs de gebruikelijke foutpagina krijg ik niet in beeld.

Is er anders een commandoregel om "Word" opgestart te krijgen en meteen een nieuw bestand te openen ?

En als je nu naar de verkenner gaat en
met Shift rechter-muis klikken
bij openen met
IE aangeeft?

:cool:

Openen met .....

Staat er bij mij niet bij.

ik heb de volgende optie beschikbaar:

Bijlagen

• IE.jpg
    IE.jpg
    12 KB · Weergaven: 41
En dit heb je gedaan:
  1. naar de verkenner gaan
  2. met Shift ingedrukt op rechter-muis klikken
  3. op openen met klikken

In het blok wat nu verschijnt
IE kiezen.

:cool:

marco90 zei:
Tot voor kort hadden wij een nederlandstalige XP en toen geen probleem. Nu hebben wij engelstalige XP en wel een probleem.

<B><A HREF="C:\sjabloon\word\Gebruikerssjablonen\04 VO DO\UVO aanvraag wenstraces.dot">Aanvraag W.T.C. brief</B>
En heeft dat dezelfde naam in het engels? Of is de naam van de folder dan gewijzigd in een engelse vertaling?

Peter,

Als ik via de verkenner naar de .dot ga, en openen met IE dan wordt automatisch het bestand in Word geopend.

En Paul,

De mappen heten hetzelfde als voorheen. Dus daar kan het probleem ook niet in zitten.

Schiet mij voorlopig maar lek, ik weet het echt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan