IE geeft fout met films

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
2.032
Ik loop tegen een vreemd probleem aan.

IE (versie 6.0.2800.1106.xpsp2) loopt vast als ik op een film ga staan (xvid) en dan rechtermuisknop doe.

Ook als ik rechtstreeks op een film dubbelklik om hem te gaan afspelen met BS-player krijg ik een foutmelding van IE, alhoewel de film dan wel gewoon opstart en afspeelt.

De foutmelding is die van.... Fout opgetreden en moet worden afgesloten ect....

Ik heb ook gemerkt dat hij dat niet bij ALLE films doet, maar ik heb geen verband gezien tussen die films die de fout en geven en die de fout niet geven.

Bij het afsluiten van de computer kan hij ook de Taak IE niet beeindigen, dat moet ik handmatig doen.

Mozilla geeft geen problemen.

Ik heb ondertussen IE verwijderd en opnieuw geinstalleerd en Bs-player verwijderd.

Helaas......

en nou weet ik het niet meer.

Wie kan me helpen?

Martin
 
Het zou spyware kunnen zijn. Volg de instructies goed op en plaats dan als het niet gewerkt heeft in dát bericht je Hijack-this log. Niet hier een ook niet in een ander bericht.
 
Nee het was geen spyware.
In het logboek vond ik de bijgevoegtde fout.
Ik heb alles wat met divx te maken heeft verwijderd en toen was ook het probleem verholpen.

Het opnieuw instaleren van ff-show (codec) zorgde ervoor dat ik weer films kan afspelen zonder dat ik opnieuw met het probleem opgezadeld werd.

bedankt voor het meedenken

grt.

Martin
 

Bijlagen

  • fout.jpg
    fout.jpg
    32,9 KB · Weergaven: 17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan