IE gooit alles door elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

imacbest

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2008
Berichten
227
Ik heb een vraagje met IE gooit alles van mijn stylesheet door elkaar het klop niet echt meer.
als je IE en een andere browser hebt kun je het zien: http://thomas-webdesign.nl/index.php
Ik heb het al wel voor elkaar gekregen om IE en andere browsers een andere stylesheet te geven:
HTML:
<!--[if IE]>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="ieonly.css">
<![endif]-->
Maar hoe krijg ik hetzelfde als in google chrome enzo? vooral die header boven doet het niet goed.
Ik weet dat de ronde randen schaduwen en die letter schaduw niet kan vanwegen css3.
Ik hoop dat iemand het kan oplossen
 
Fix eerst eens deze en deze fouten eens. Daarna kan je met speciale CSS sheets gaan klooien.
 
Fix eerst eens deze en deze fouten eens. Daarna kan je met speciale CSS sheets gaan klooien.

bij de 2de voor css controle gaat niet goed want ik maak ook gebruik van css3 ik weet dat dat niet werkt in IE
maar het uitlijnen van die teksten boven en die achtergrond gaat ook niet goed!
 
Hoi imacbest,
Met css3 controle gaat 't ook nog niet helemaal jofel:
Het is bv. niet:
Code:
-moz-border-top-left-radius: 10px;
maar:
Code:
-moz-border-radius-topleft: 10px;
Ik zou verder beginnen met de {position: absolute:} uit de #Head en de #HeadText te slopen, want met een absolute positie gaan ze een eigen leven leiden ten opzichte van de rest van de pagina.
En dat is precies wat je niet wilt! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Ja, een lust voor het oog! :)
Maar de Firefox border-radius enzo moet nog even gerepareerd.

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Ja, een lust voor het oog! :)
Maar de Firefox border-radius enzo moet nog even gerepareerd.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Die border radius is aangepast en doet het goed!
Wel jammer dat IE zo moeilijk doet en je daar meestal weer aan moet aanpassen terwijl andere browsers niet moeilijk doen!
En je ziet niet de mooie effecten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan