Ie icoon op bureaublad

• Onderwerp starter Onderwerp starter AJd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AJd

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Ik ben mijn Ie opstart icoon op het bureaublad kwijt.
Nu kan ik wel een snelkoppeling maken maar met de originele kun je met de rechter muisknop de eigenschappen oproepen en die, merk ik nu, gebruik ik nog wel eens.
Hoe krijg ik de originele .exe weer op mijn bureaublad???
Ik meen eens gezien te hebben bij XP dat als je Ie van het brueaublad verwijderd er een melding in beeld komt waarin wordt uitgelegd hoe je hem kan terugplaatsen via het confuguratiescherm. Kan dit ook bij win 2000????

Ie = Internet Explorer

Wat je moet doen is het volgende:

Rechtsklikken op een leeg stuk van je Bureaublad, en Eigenschappen kiezen. Ga naar het tabblad Bureuaublad. Klik op knop Bureaublad aanpassen. Vink aan Internet Explorer in het vak Bureaubladpictogrammen. Zet ook (veiligheidshalve) de optie 'Elke 60 dagen ... uitvoeren' uit. Druk zolang op de Ok knop als nodig.

Tijs.

Open internet en ga naar extra, internet-opties. Dan naar tabblad geavanceerd en zet een vinkje bij "internet Explorer op het bureaublad weergeven"

Open internet en ga naar extra, internet-opties. Dan naar tabblad geavanceerd en zet een vinkje bij "internet Explorer op het bureaublad weergeven"

Zal een optie zijn in IE7 of IE5, want in IE6 (die gebruik ik) is die optie niet te vinden op het tabblad Geavanceerd (4x nagekeken).

Tijs.

Is een optie in IE6 onder windows2000 en daar gaat de vraag ook over

Het staat idd bij de internet opties, onder geavanceerd en het is weer gefixt!!!!!

Bedankt allen voor de reacties.

Is een optie in IE6 onder windows2000 en daar gaat de vraag ook over

Ah, ok, hier in XP kwam ik 'm niet tegen, vandaar. Blijkbaar heb ik de vraag verkeerd gelezen. Sorry voor de misinformatie :o

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan