IE is gek!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
220
Hi All,

Ik ben pas overgestapt op een nieuwe computer, de vorige bewoner had al WinXP pro erop gezet, dus zijn naam staat als eigenaar.
Ik heb het zo gelaten omdat het voor de rest netjes geinstalleerd was allemaal, MAAAAAR
Zodra ik een Internet Explorer open, breekt ie heeeel snel z'n nek, hangen, wit scherm, of hij flippert gewoon ALLES wat op staat uit. Constant en binnen een minuut. Word er helemaal gallisch van, ik kan amper wat doen en al helemaal geen vragenlijsten, want dan vraag ik erom om overnieuw te beginnen.
Ik sta al op het punt om opnieuw te formatteren. Is dit echt explorer probleem, of kan Sygate erachter zitten?
Dat heb ik geinstalleerd omdat ik anders het net niet op kwam.

GRoetjes.
Carcelia
 
Blijkbaar eens een grote schoonmaak houden en er met een virusscanner en spywarescanner doorheen gaan. Dit zal al wat meer duidelijkheid geven. ;-)
 
Done

Maar maakt helaas geen bal uit.
De computer was nieuw en bijna leeg, de vorige eigenaar bedacht zich en wou hem toch kwijt aan mij :)
Maar misschien zit er toch iets van hem te jutteren ergens, het netwerk wil ook nog niet echt gladjes verlopen zonder proxyserver, maar dat is weer een ander verhaal.
 
je kunt ook IE de-instaleren en opnieuw eropzetten, eventueel ook Service pack 1 downloaden.
 
Geplaatst door Carcelia
Hi All,

Ik ben pas overgestapt op een nieuwe computer, de vorige bewoner had al WinXP pro erop gezet, dus zijn naam staat als eigenaar.
Ik heb het zo gelaten omdat het voor de rest netjes geinstalleerd was allemaal, MAAAAAR
Zodra ik een Internet Explorer open, breekt ie heeeel snel z'n nek, hangen, wit scherm, of hij flippert gewoon ALLES wat op staat uit. Constant en binnen een minuut. Word er helemaal gallisch van, ik kan amper wat doen en al helemaal geen vragenlijsten, want dan vraag ik erom om overnieuw te beginnen.
Ik sta al op het punt om opnieuw te formatteren. Is dit echt explorer probleem, of kan Sygate erachter zitten?
Dat heb ik geinstalleerd omdat ik anders het net niet op kwam.

GRoetjes.
Carcelia

Hoi Carcellia,
Kom eens kijken bij deze thread.
Lees het eerste bericht aandachtig door, download Hijack This, pak hem uit en plaats hem in een eigen map en laat hem scannen. Plaats de log in die thread dan zullen we eens kijken of je probleem misschien door spyware veroorzaakt wordt.

Groeten,
Olav
 
ga ik doen

SP heb ik er vanmiddag opgezet, maakt geen verschil.
Maar dat DE-installeren en er opnieuw opzetten ga ik zeker proberen. Zat al te verzinnen hoe, maar dat de-en had ik nog niet aan gedacht ha ha ha

Thanks :)
 
Had je onder de oude versie ook al een account aan gemaakt of niet.
 
IE reïnstalleren:
Steek CD van Windows erin
Start/Uitvoeren: rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

Let op de spaties!
 
ik zou gewoon even doen wat OLAV geschreven heeft een paar topics hierboven.
groeten maikel
 
Binnen een minuut zeg je. Krijg je ook nog een melding met Rpc of zo? Of dat de pc wordt afgesloten?

Anders inderdaad de post van Olav opvolgen.
 
Geplaatst door Tanja1968
Binnen een minuut zeg je. Krijg je ook nog een melding met Rpc of zo? Of dat de pc wordt afgesloten?

Anders inderdaad de post van Olav opvolgen.

Heb net die re-install url geprobeerd maar werkte OOK niet, het leek even maar als je ook maar IETS doet dan ppppffffft weg :(

Maar het is niet alleen IE die rot doet, ik vind het sloom voor een p4 3200, zelfs met scrollen, wat toch ook wel aardig snel zou moeten kunnen lijkt me en ik wil van die proxy server af.
Daar ga ik nog effe naar zoeken en dan overnieuw beginnen, dan zie ik tenminste m'n EIGEN naam ik plaats van van die gozer als eigenaar ha ha ha

Ik heb de pagina wel gesaved, stel je voor dat ik van de regen in de drup raak dan ga ik dat proberen.

Hartelijk bedankt allemaal en groetjes van
Carla
 
RPC?? wasdah?

Niet de pc wordt afgesloten, maar wel IE en als ik per ongeluk nog een open of 2 of 3 dan gooit ie gelijk alles uit.

Sorry was ik vergeten te antwoorden :)
 
Als je niet bang bent om te formatteren lijkt me dat de snelste oplossing en je kunt dan ook je eigen naam kunt invullen.:)

Zorg er wel voor dat je direct een goede firewall installeert, want meestal na een schone installatie heb je gelijk het Blaster virus of een ander virus te pakken die gebruik maken van lekken in Windows.

En uiteraard direct een virusscanner installeren en updaten.
 
Heb er een hekel aan, want meestal kost het me IETS

Geplaatst door Tanja1968
Als je niet bang bent om te formatteren lijkt me dat de snelste oplossing en je kunt dan ook je eigen naam kunt invullen.:)

Zorg er wel voor dat je direct een goede firewall installeert, want meestal na een schone installatie heb je gelijk het Blaster virus of een ander virus te pakken die gebruik maken van lekken in Windows.

En uiteraard direct een virusscanner installeren en updaten.

Ik weet nog niet zeker of ik moet, want ik zit nu al 7 minuten op verschillende pagina's van Helpmij en ik ben er nog steeds *afkloppuhhhhh* misschien had het nog even de tijd nodig maar als ik nu geen problemen meer heb stel ik het nog effe uit ha ha ha
Toen ik van ADSL naar Chello overstapte, was ik effe IETS te vlot met formatteren, AL mijn email kwijt ook de bewaarde dus, was ik niet blij mee, al ruimde het wel op.
Norton gaat erop voor ik online ga, en ik had ZA maar kreeg m'n netwerk niet aan de praat, dus die laten zitten en Sygate in gebruik, dus ben wel redelijk beschermd denk.

Groetjes,
Carla
 
DIKKE zoen achter je oor :D

Geplaatst door KurtVanHulle
IE reïnstalleren:
Steek CD van Windows erin
Start/Uitvoeren: rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

Let op de spaties!


Ik geloof dat het toch gewerkt heeft, ik kan zelfs naar m'n nieuwgevonden chatroom, alleen als ik daar de help aanklik, hangt ie me op.

Hartstikke top en bedankt :D

Groetjes en bibi
Carla
 
Ooooeeeps weer vergeten

Hi All,

Ik heb intussen geformatteerd en het loopt als een zonnetje.
Iedereen heel hartelijk bedankt voor de hulp en bibi

Carla
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan