IE is in het Engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Gisteravond was er in mijn Windows 7 een automatische update en nu is mijn IE 11 ineens in het Engels. Is er ergens een mogelijkheid waar ik de taal kan veranderen in het Nederlands?

@Modag: Wat jij aangeeft is (de voorkeur voor) de taal waarin een webpagina wordt getoond
Wat de TS lijkt te bedoelen is dat dat hele bediening (knopje, menu-optie etc.) nu Engels zijn ipv. NL.

@TS: Lijkt mij bijna onmogelijk, tenzij je eigenlijk een Engelse versie hebt waar je een languagepack overheen gezet hebt.
Indien ja, dan kun je de NL MUI versie van Internet Explorer 11 downloaden en kijken of die wil installeren.
Alle MUI versies van IE 11 zijn (als 1 pakket) hier te downloaden, zodat je ze daarna kunt installeren.

Tijs.

Idd is alles ineens in het Engels. Ik heb 2 laptops en bij de ene is het na de update, 3 dagen geleden, gewoon alles Nederlands en bij deze laptop na de update van gisteren alles in het Engels. Ik heb zelf niets gedaan want de updates gaan automatisch maar het is nu wel Engels uds. File, Edit,Vieuw enz. enz. en dat is erg vervelend.

Ja maar wat nu? Hoe kan ik dit nu veranderen? IE verwijderen en een nieuwe downloaden ofzo of toch een language pack maar dan heb ik het misschien steeds na een update?

Gewoon kijken of mijn tip werkt.
Mogelijk relevant: Bedenk dat vaak gejatte versies Windows verbouwde (origineel Engelse) versies zijn.

Tijs.

Ja maar hoe zit dit dan?
toch een language pack maar dan heb ik het misschien steeds na een update?

En er is in ieder geval niets gejat ik heb alles legaal. De Windows 7 zat op de laptop geïnstalleerd toen ik hem kocht en heb er ook een dvd van.

Ik heb geen zin in "Als dit, zou het dan kunnen dat...": Daarvoor stel ik mijn (vrije) tijd niet beschikbaar.
Ik geef je een alternatief: Deïnstalleer Internet Explorer 11 (zodat je weer teruggaat naar IE 10) en daarna de NL versie van IE 11 installeren.
Link NL versie Internet Explorer 11: hier

Tijs.

Hoe bedoel ik heb geen zin in "Als dit enz."
Mag je niet gewoon een vraag stellen? Ik had dit al eerder gevraagd of ik dit probleem dan niet steeds weer heb als ik een languagepack installeer. Als zo'n vraag nou teveel is of te stom is dan ga je er blijkbaar van uit dat hier alleen maar wizzkids vragen komen stellen blijkbaar.
Maar bedankt voor de tip hoor.

Updates kun je ook deïnstalleren, dat miss doen en een systeemherstel uitvoeren naar een datum van voor het probleem.
Wel netwerk er even afhalen en de autoupdates zo zetten dat je zelf kunt kiezen wat erop moet.

Ik zeg er nog dit over: Ik geef het een goede kans dat met die IE11 languagepacks het originele probleem zou zijn opgelost.
Dat je daarna een aparte vraag hier op het forum zou kunnen stellen of je mogelijk (bij bepaalde updates) alsnog weer op de ENG versie uit zou komen.

M.b.t. "Als dit enz." geef ik aan dat ik een (grote) hekel heb aan het stapelen van vragen in 1 discussiedraad. Dus een vraag stellen, er wordt een oplossing geboden en dan (in dezelfde discussiedraad) weer (vervolg-)vragen stellen.
Hetzelfde geldt als eerst allerlei vragen worden gesteld over de aangereikte oplossing ipv. die oplossing uit te voeren en de resultaten ervan terug te melden.
Aan beiden wil ik mijn tijd/postings niet besteden.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Updates kun je ook deïnstalleren, dat miss doen en een systeemherstel uitvoeren naar een datum van voor het probleem.
Wel netwerk er even afhalen en de autoupdates zo zetten dat je zelf kunt kiezen wat erop moet.

Ik heb systeemherstel geprobeerd maar dat is mislukt, systeembestanden konden niet worden terug gezet stond.
Een languagepack gaat ook niet want komt er de melding deze computer is niet geschikt voor deze download.
En er is nergens een mogelijkheid om Internet Explorer te verwijderen, niet via start en ook niet via configuratiescherm, software, programma verwijderen want IE staat er niet tussen.
En ook een NL versie eroverheen zetten gaat niet, dan komt er ook een foutmelding.

Hoe kan ik een update verwijderen want het was die van gisteravond dus dat is niet moeilijk alleen weet ik niet waar ik dat kan doen.

[Windows-toets]r toetscombinatie -> appwiz.cpl
Klik op "Geïnstalleerde updates weergeven" (linker kant, bijna bovenaan)
Sorteer op "Geïnstalleerd op"

Zo moet je die update(s) snel kunnen vinden en weer ongedaan kunnen maken.

Tijs.

Staat bij de updates en bij systeemherstel kun je via linksonder ook oudere naar voren halen.
Wel eerst die update deïnstalleren, geïnstalleerde updates weergeven en rechtermuisklik erop en verwijderen gebruiken.
Systeemherstel is ook in veilige modus te proberen en kan ook vis de installatie W7 DVD.

Nu is IE11 weg en is IE 10 het weer in het Nederlands. 11 kan niet geïnstalleerd worden want dan krijg ik de volgende foutmelding.
IE11.jpg

Zal later dan wel weer de automatische updates wel afwachten.

Die link in je schermafdruk heb ik gevolgd: Je kunt kijken of de (voor jou) juiste keuze van de volgende IE11 versies wél wil installeren.
IE11 voor W7 NL SP1 32-bit
IE11 voor W7 NL SP1 64-bit

Natuurlijk moet je dan wel SP1 geïnstalleerd hebben, ondertussen. [Kies bij het downloaden windows6.1-KB976932-X86.exe voor 32-bit Windows 7 NL en windows6.1-KB976932-X64.exe voor 64-bit Windows 7 NL als je SP1 nog moet installeren.]

Tijs.

Laatst bewerkt:
Nadat 11 verwijderd was en er weer een automatische update kwam is het goed gegaan. Internet Explorer 11 staat er weer op en is nu gewoon weer Nederlands.
Bedankt voor de tips en hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan