Hallo,
Ben bezig met een website voor een vriendin van mij.
In firefox laat hij alles gewoon goed zien maar in IE werkt het niet echt mee.... :evil:
Ik heb de site niet online staan omdat ze nog geen host heeft maar daar is ze mee bezig zegt ze (zucht vrouwen....
)
Maar goed het probleem is, ik heb een footer onderaan de pagina die automatisch moet verspringen wanneer er veel tekst in de content zit (Dus dat hij automatisch met de tekst naar beneden gaat, meer tekst = verder naar beneden)
Maar in IE is die hele footer image nergens te vinden.
Wat code's:
IE CSS
Heb al aardig wat op google gezocht maar kon er niet echt een werkende oplossing tussen vinden.
Heeft iemand toevallig een idee voor dit probleem?
Heb het probleem ooit eerder gehad maar kan de code helaas nergens meer vinden daarvan en weet ook niet meer hoe ik het heb opgelost
Bedankt in ieder geval :thumb:
Ben bezig met een website voor een vriendin van mij.
In firefox laat hij alles gewoon goed zien maar in IE werkt het niet echt mee.... :evil:
Ik heb de site niet online staan omdat ze nog geen host heeft maar daar is ze mee bezig zegt ze (zucht vrouwen....

Maar goed het probleem is, ik heb een footer onderaan de pagina die automatisch moet verspringen wanneer er veel tekst in de content zit (Dus dat hij automatisch met de tekst naar beneden gaat, meer tekst = verder naar beneden)
Maar in IE is die hele footer image nergens te vinden.
Wat code's:
IE CSS
Code:
#footer
{
width: 100%;
padding-top: 5px;
overflow: hidden;
clear: both;
position: absolute;
bottom: 0;
left: 0;
text-align:center;
}
#footer_center
{
color: #000;
font-size: 10px;
font-family: arial;
margin: 0 auto;
padding-top:5px;
text-align:left;
height:101px;
background-image:url(../images/footer.gif);
}
Heb al aardig wat op google gezocht maar kon er niet echt een werkende oplossing tussen vinden.
Heeft iemand toevallig een idee voor dit probleem?
Heb het probleem ooit eerder gehad maar kan de code helaas nergens meer vinden daarvan en weet ook niet meer hoe ik het heb opgelost

Bedankt in ieder geval :thumb: