IE loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

hjllo

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2002
Probleem!
Ik heb gisteren zone alarm pro geprobeerd te verwijderen.Maar dat ging helemaal mis,hij kon tijdens de uninstall de INSTALL.log niet openen,met als gevolg dat het er half bleef op staan.Toen heb ik alle verwijzingen naar zone labs in het register en op de HD verwijderd.
Nu heb ik tijdens het internetten een probleem,na ongeveer 5min.(steeds weer na 5min)loopt om de een of andere reden IE vast/vol en kan ik geen pagina's meer openen(alleen de startpagina)
Dan doe ik een herstart en dan is alles weer goed,maar alleen gedurende die 5min.
Ik heb al geprobeerd het netwerk(chello) te herstellen DNS leeg gemaakt,tijdelijke bestanden weg gedaan ook al de nieuwe IE 6SP1 geinstaleerd maar niets helpt.

Is er een manier om er achter te komen waar dat aan ligt?

(zelfs tijdens het typen van dit bericht zat ie al vast)

mvgr

B.Jager

Je hebt waarschijnlijk nog wel drivers van de firewall niet verwijderd, die dan nog steeds als firewall werken. In windows 2k/xp naar Apparaatbeheer gaan, tonen Verborgen Apparaten aangeven en verwijder alles wat met ZA heeft te maken.

je kan ook zonealarm weer opnieuw installeren in de oude map waar het instond, het programma overschrijft de oude bestanden en kan dan weer worden verwijderd.

Ik heb zone alarm pro net weer geinstaleerd en het gekke was dat ik geen key meer hoefde in te geven.Ook de settings stonden nog het zelfde.

En nu maar afwachten.

Alvast bedankt voor de reacties.

B.Jager

Kennelijk is het nu opgelost.
Weet iemand mischien nog een tooltje om programma's zoals zone alarm veilig te verwijderen?

B.Jager

Op de site staat precies hoe je ZA veilig kan/moet verwijderen, ZoneAlarm
Restanten kan je met RegCleaner (gratis) verwijderen maar met zulke progjes altijd oppassen, wat je niet weet, lekker laten staan. Regcleaner

Het werkt weer als een trein.

Bedankt allemaal.

B.Jager

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan