IE Loopt vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter roby
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roby

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb IE 6.0 maar de laatste tijd loopt ie vast soms wel soms niet .
Dan komt er een handje over het hele scherm , kan hem ook niet op de balk afsluiten .
Als ik hem via taakbeheer heb af gesloten zie ik bij processen dat ie nog steeds daar is , als ik die ook niet afsluit loopt ie gelijk weer vast .
Heb al een online scan gedaan ( hoousecall) ook met norton , ook op spyware met ad aware & spybot een hijackthis geplaats , alles was schoon??

Soms kreeg ik een melding over een dll fout van google toolbar , die eraf gegooit en het register opgeschoont en weer opnieuw geinstalleert , ook zonder succes .

ook IE opnieuw geinstalleert , ik weet het niet meer .
Wie wel ??

b.v.d.

p.s. Ben niet op zoek naar een alternatief ( voor de firefox aanhangers):D

Plaats eens wat foutmeldingen welke te zien zijn in je logboeken, Configuratiescherm/Prestaties en Onderhoud/Systeembeheer/Logboeken. De meeste zijn te zien in Systeem. Dubbelklik op zo'n foutmelding en klik op de knop onder de pijltjes, kopieer en plak dat in het kladblok en vervolgens hier posten. Kenners alhier kunnen dan beter zien wat er scheelt.

Morgen Gezina

Thnx voor je reactie

Wel vreemd in geen van drieen ( toepassing, beveiliginge of Systeem) is een foutmelding te bespeuren terwijl me dit van morgen al weer 2x is gebeurt ?
Vind het ook vreemd dat ik alleen uit de situatie kan geraken met alt+ contr+ del en dat de rest van het systeem helemaal niets doet .
Herstelpunten heb ik niet , dacht misschien dat het te maken had met het omruilen ( verplicht) van mijn com 21 modem voor de motorola.
Heb vergeten te melden dat ook mijn outlook deze kuren vertoont ?

Ook nog een goedenmorgen Roby :D Zeg, ik zie helemaal geen Hijackertje van jou staan in de betreffende sectie ondanks dat je zulks meldt in je eerste post. :(

Ik zag wel dat je een Messenger Plus! 3 draait maar dat het log toch schoon werd bevonden, wacht ff op een expert, heb hier te weinig verstand van. (ik zou niet durven te vragen om op dit forum nog een logje te plaatsen) :cool: (scary avatar...)

msn plus

Ja klopt heb msn plus 3 draaien.
En zonder sponsor geinstalleert , heel bedriegelijk voor je het weet installeer je de sponsor mee .
Ik ha hier speciaal geen log geplaats omdat ik soms moeite had mijn eigen log terug te vinden .
En ik zag op dat andere stekkie bekende helpmij mensen dus ik dacht.......
En idd s avonds kun je nog wel eens zeggen plaats een log , maar zo vroeg op de dag is dat moeilijk .
Ik wacht af haal in de loop de dag het topic wel een keer omhoog .

iig thnx Gezina tot zover

ASO site , hoor ik daar wel bij , uitelijk misschien :p
Waarom hebben ze het eigelijk niet : de tokkie site genoemd dan ??:D

Geplaatst door roby
Dan komt er een handje over het hele scherm , kan hem ook niet op de balk afsluiten .
Ik had kort geleden hetzelfde probleem. Heb het toen opgelost door Internet Explorer te herstellen.
Dat zou je dus ook eens kunnen proberen.

Voor Win XP en Win 2000: Ga naar Start > Uitvoeren, typ sfc /scannow (spatie na sfc!) en klik op OK.
Klik hier en/of hier voor meer informatie over sfc /scannow.

Voor Win 98 en Win ME: Ga naar Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software.
Selecteer Microsoft Internet Explorer 6 SP 1 en Internet-werkset in de lijst en klik op Toevoegen/Verwijderen Je krijgt dan een venstertje te zien, waar je de hersteloptie kunt kiezen.

Guus.

Thnx voor het meedenken

Maar IE heb ik al opnieuw geinstaleert nadat ik het herstellen ervan al geprobeert had , zonder succes :(

Ik draai overigs met XP home edition

Roby

ff off topic

Leuke site trouwens over Schotland , heb hem toegevoegt onder vakatie site op mijn page onder verre reizen kon hem nergens anders kwijt .
Of had ik hem onder nudisten moeten zetten , ik weet nog steeds niet wat die Schotte onder hun kilt dragen :p :p

LoL

lachen.gif

Helaas probleem met vastlopen nog steeds niet opgelost .
Het gebeurt meestal als ik een stuk of 14 site`s heb openstaan en dan , Gorep sluiten doe , dan staat er in taakbeheer telkens nog 2x iexplore open .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan