IE - Mozilla probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulrike

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Hallo iedereen,

Ik heb sinds een heel aantal jaren mijn eigen site, Pandemonium, en alles werkte altijd goed op verschillende pcs, maar nu kreeg ik ineens van iemand die Mozilla Firefox gebruikt te horen dat de site helemaal niet wordt weergegeven zoals het moet.

ziehier de link naar de site: Pandemonium

Als je dus met Mozilla op de hyrogliefen klikt dan wordt de witte achtergrond die ik heb ingesteld in het rechterframe niet weergegeven, maar de hoofdachtergrond wordt in de plaats gezet.
Nu, ik heb geprobeerd dit zelf op te lossen, maar niets werkt.
Ik werk met een stylesheet, maar heb ook nu in ieder document background white gezet, maar het helpt dus allemaal niet.
Weet iemand raad?

Bedankt op voorhand!

Groetjes

Sorry voor het topic-kicken, maar is er niemand die mij kan helpen? Of een tip geven?

Probeer dit eens:

.layer2body {
font-family: tahoma;
background-color: white;
color: black;
}

:cool:

Geplaatst door Ulrike
Als je dus met Mozilla op de hyrogliefen klikt dan wordt de witte achtergrond die ik heb ingesteld in het rechterframe niet weergegeven, maar de hoofdachtergrond wordt in de plaats gezet.
En dat verbaasd je ? Je hebt op bijv. die eerste herogliefpagina niets gedaan om die achtergrondkleur in te stellen :)

Waarom IE de achtergrondkleur wel als wit instelt: IE vind geen achtergrondkleur dus pakt IE de standaard achtergrondkleur van jouw Windowsinstellingen, wat bij de meeste mensen wit is.

Verander die <body> op die pagina eens naar <body class="layer2body">, dan zou 't wel moeten werken :)

oh, owkays, ik dacht dat het voldoende was als ik aan het begin van de pagina naar mijn stylesheet verwees

ik zal het veranderen, bedankt allebei!

Probleem

Hallo iedereen,

Nu heb ik gemerkt dat na de verandering mijn scrollbalk in het frame zelf verdwenen is.. help!
Deze balk kwam normaal automatisch tevoorschijn als er teveel tekst was, dan kon je in het rechtse frame naar beneden scrollen, maar sinds de verandering is deze verdwenen!!???

Kan iemand mij helpen?

Je iframe staat op scrolling=no

Dit werkt:

<iframe src="http://users.pandora.be/ladyoftheflowers/Pandemonium/right1.htm" name="right1" width="550" height="574" frameborder="0" style="border:2 solid; border-color:black" scrolling="yes" ></iframe>

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan