IE of Google Chrome?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaatX

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
Berichten
25
Halloi, welke browser kan ik het best gebruiken? Internet Explorer of Google Chrome. Volgens mij werkt Google Chrome een stuk sneller en start ook sneller op. Wat zijn julie ervaringen?
 
Mozilla Firefox, maar als je tussen deze 2 moet kiezen. Kies dan Chrome. Internet Explorer is een van de onveiligste en langzaamste browsers die er is.
 
Mee eens, Firefox veruit het beste en compleetste maar als je tussen IE en Chrome wil kiezen dan maar Chrome.
 
Met al deze heren ben ik het ook mee eens! ze zouden IE moeten afschaffen!
 
Mooi dat tot nu toe iedereen het met elkaar eens is anders krijgen we weer zo'n discussie. Zul je zien, komt er zo nog een Safari of Opera gebruiker tussen....
 
Mooi dat tot nu toe iedereen het met elkaar eens is anders krijgen we weer zo'n discussie. Zul je zien, komt er zo nog een Safari of Opera gebruiker tussen....
U riep? :p

Welke voor jou de beste browser is hangt natuurlijk helemaal af van wat jij er mee wilt kunnen en van verwacht. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Opera maar dat betekend niet dat FF en Chrome geen goede browsers zijn. Probeer er eens een paar zou ik zegen en trek dan zelf je conclusies. IE laten vallen is sowieso een goed idee, het is verreweg de langzaamste van het stel.
 
Ik bedoel er eigenlijk mee dat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft en dat deze gesprekken heel vaak voorkomen. We hadden het alleen nog maar over Chrome, Firefox en IE, ik bedoelde er dus mee dat we straks nog 2 discussiepunten erbij hebben als er ook Safari of Opera gebruikers bijkomen.

Overigens heb ik zelf ook Opera geïnstalleerd, gebruik het alleen maar specifiek voor 1 ding.
 
Om bij Tribal Wars, een browserspel, meerdere aanvallen op één seconde tegelijk aan te laten komen.
 
Mee eens FireFox of Chrome.

IE Gebruikt verreweg de onveiligste

FireFox: De veiligste :thumb:

Chrome: Werkt snel,mooi uiterlijk.


Hopelijk genoeg informatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan