IE openen in volledig scherm uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVanhove

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Wanneer ik IE open, gebeurt dit steeds in volledig scherm, en staat onder menu Beeld de functie "volledig scherm F11" aangevinkt. Wanneer ik dit vinkje uitschakel, F11 indruk, of bovenaan rechts "herstellen" aanklik, krijg ik het scherm dat ik wil. De volgende keer echter, opent IE opnieuw in volledige scherm modus. Iemand een oplossing?

Rechter klik op het icoon waarmee je explorer start, eigenschappen.
Bij uitvoeren selecteren "Normaal venster".
Nu een page openen, en het venster rechts onder slepen naar je gewenste grootte.
venster sluiten, en nogmaals explorer openen.

Als je inbel gegevens krijgt bij een rechter klik, dan eerst een snelkoppeling ervan maken, en dan het orrigineel weggooien.
Daarna de eigenschappen van de snelkoppeling opvragen.
Ook kun je de naam van de snelkoppeling weer wijzigen in "Internet explorer".

Vanaf waar gaat het mis?
krijg je op mijn manier wel een kleiner scherm?
Ennuh, elke snelkoppeling van explorer heeft zijn eigen settings.
Dus als je bij de 1 wijzigt, is dat niet bij de ander.

Ik moet idd eerst een snelkoppeling maken en de originele IE knop verwijderen. Dan kan ik in die snelkoppeling, onder eigenschappen, "normaal venster" aanklikken. Als ik IE dan open, gebeurt dit nog steeds niet in een klein scherm. Ook als ik "geminimaliseerd" of "gemaximaliseerd" aanklik, verandert er niets: IE opent steeds in volledig scherm!

Precies. En als je normaal venser selecteerd dan op het dubbele vierkantje klikt ('verkleinen'), tussen het rode kruis en het streepje, dan wordt je page van max. weer een venster.
Daarna kun je rechtsonderin het venster slepen naar links boven, zo groot als je het venster wilt hebben.
Eventueel het venster op de bovenbalk nog slepen naar een gewenste positie op je scherm.
Daarna venster sluiten en weer openen.

Moet goed zijn.

Het werkte nog niet, maar ik had ook problemen met de Logitech software voor de draadloze muis. Ik heb de recent geïnstaleerde Webroot Spy Sweeper niet meer laten opstarten bij het opstarten van Windows, en alles werkt! Kan dit de oorzaak zijn?

MVanhove zei:
Ik heb de recent geïnstaleerde Webroot Spy Sweeper niet meer laten opstarten bij het opstarten van Windows, en alles werkt!
:shocked: :shocked: Die heb ik al jaaaaaaaren, in combinatie met I.E. en F.F.
Nooit problemen mee.

Het voornaamste is dat alles nu werkt zoals ik het wil. Bedankt voor je hulp, Paul-RT.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan