IE opnieuw installeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambot2040

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Mijn internet loopt nog steeds vast :( Internet cookies, gegevens verwijderen enzo helpt niet. Dus dacht ik dan laat ik IE6 opnieuw installeren. De huidige versie verwijderen kan wel, maar als ik dan weer wil installeren zegd ie dat er wel een nieuwere erop staat. Erover heen installeren kan ook niet. Iemand nog ideeën? :confused:

Greetzzz

Misschien had je nog verder terug moeten en de schijf opnieuw moeten formatteren.

Verder terug gemoeten?? En formatteren is niet echt nuttig, omdat het alleen het internet is, dat is te veel werk voor 1 ding. Weet niemand een oplossing?

Thnx. Kon eerst IEXPLORE.EXE niet vinden maar dat stond in het bericht eronder en vooralsnog is het nog niet vast gelopen op de sites waar hij normaal altijd vast loopt. Dus het eerste de komende uren eerst ff aankijken of dat zo blijft. :thumb:

Ik heb het gedaan zoals het beschreven stond op tweakzone en heb het nog gedownload via microsft.com en opnieuw geinstalleert, maar het loopt nog steeds vast. Misschien komt het doordat ik een virus had, namelijk W32.Netsky.P@mm die wel verwijderd is, misschien dat het naardoor nog steeds niet doet. Misschien dat er nog iets verwijderd moet worden dat het internet in de weg zit ofzo door dat virus? Help...

Allebei gedaan, maar nog niet geholpen. Maar netsky had ik de vorige keer ook al verwijderd, hoe voorkom ik dat deze weg blijft? En wat is de beste manier om IE eraf te halen en er weer opnieuw op te zetten, op die link stond ook al een mogelijkheid door in de register de 1 te veranderen in 0 zodat je IE opnieuw kan installeren, wat wel kon, maar IE browser kon hij niet installeren omdat het niet de juiste certificaat ofzo had van microsoft wat op zich heeel raar is. Help....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan