IE-pagina's herstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Razor3

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2007
Berichten
8
Hallo iedereen,
Ik had laatst een scan met Spysweeper gedaan. Het prorgramma zei dat ik een Browser Hijack trojan had. Dat is ook zo want als ik bij google of een andere zoekmachine iets intyp en zoek, dan als ik een link aanklik wordt ik naar een heel andere pagina heen geleidt. Dat is nogal irritant want ik moet erg vaak op die link klikken als ik op die website wil komen. Dus wat SpySweeper zei is: "Stap 1 klik op Schilden, Stap 2 Klik op de tabblad Internet Explorer, Stap 3 Klik op de knop standaardinstellingen IE-Pagina's herstellen". Ik deed alles wat Spysweeper me aanbeveelde maar ik kon bij optiemenu Schilden geen tabblad Internet Explorer vinden:eek: . Maar ik las ook op deze site dat iemand zijn IE-Pagina's had herselt en ik wil graag weten hoe:cool: . Want Spysweeper heeft die trojan wel verwijdert maar ik moet alleen nog Stap 3 doen van wat Spysweeper me aanbeveelde.

Kan iemand mij hier helpen?:D
alvast bedankt.:thumb:
 
Kan je misschien een systeemherstel doen, tot het systeem nog goed was.
 
is goed ik zal probere, maar gaat housecall ook spyware verwijderen?

groetjes,
Razor3
 
Hey,

Die Trend Micro Housecall werkt niet bij mij:S of is in ieder geval erg traag, en als ik systeem herstel zou doen ben ik te veel bestanden kwijt.

Weet iemand een andere oplossing?
(en ik wil eigenlijk alleen weten hoe je je IE-Pagina's herstelt)
 
Je kan ook makkelijk de IE-Fix draaien, dan wordt IE herstelt naar standaard-instellingen, waarschijnlijk lost dat je laatste probleem op:

Download hier ( directe download ) de IEFix en download het.
Dubbelklik na het downloaden op iefix.exe en voer het tooltje uit.
Start dan je pc opnieuw op en probeer het nog een keer.

En Housecall is een online virusscan, die voornamelijk scant op virussen. Online scans op spyware zijn er minder, maar je hebt bijvoorbeeld de PestScan van CA. Dit soort online scans werken bijna allemaal met ActiveX, dus alleen met Internet Explorer. Je moet dan in Internet Explorer nog wel het ActivX-element toestaan.
 
Laatst bewerkt:
Hey ,

Bedankt voor de tool he, het heeft gewerkt:D en ik moest juist op java klikken bij housecall ipv browser plug in, dus me comp is 95% weer herstelt (denk ik xD)
BEdankt he:thumb: :thumb: :thumb:
 
De IE-Fix is inderdaad erg handig, mooi dat het je probleem heeft opgelost!:thumb:

Dan mag je nog even de status van de vraag aanpassen naar opgelost, klik daarvoor rechtsonderaan op Vraag is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan