IE probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassiejj

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2006
Hallo,

Ik heb een Acer Aspire 7520G en heb al een tijdje problemen met sommige internet sites. Vandaag wou ik MSN Live messenger 9.0 Beta installeren, als ik dan op downloaden drukte kwam het probleem al tevoorschijn: "De webpagina kan niet worden weergegeven".
Daar onder staat dan bij mogelijke acties: "Verbindingsprobleem vaststellen" dan geeft hij weer dat er geen problemen zijn als ik die link aanklik.
Vervolgens probeer ik het op precies dezelfde manier op de computer van mijn zusje te downloaden, daar wil het wel gewoon. Dat heb ik dus ook gedaan en via haar computer op mijn computer gezet. Vervolgens probeer ik het te installeren op mijn computer, krijg ik weer een foutmelding: "Het installatieprogramma kan niet worden ingesteld. Controleer of er verbinding is met internet. Help zoeken voor deze fout" Ik heb op details weergeven gedrukt, daar staat:

Fout: OnCatalogResult: 0x8104000b
Volgende stappen: Windows Live-programma's kunnen alleen worden gedownload als er verbinding is met internet.
Help zoeken voor deze fout.

Ik heb op de link "help zoeken voor deze fout" gedrukt. Kan kom ik weer op een internetpagina uit (link: http://g.live.com/1rew3set/nl_error?!wli80072ee7&ec=0x8104000b). En geeft hij opnieuw: "De webpagina kan niet worden weergegeven." Toen drukte ik opnieuw op "Verbindingsproblemen vaststellen" Krijg ik een melding van Windows Netwerkcontrole: " 'g.live.com' is niet ingesteld voor het maken van een verbinding met deze computer op poort 'WWW-service (HTTP)' Daar onder staat: "Er is een probleem gevonden dat niet automatisch kan worden opgelost".

Ik heb geen idee wat ik hier nou mee aan moet. Ik kan niet op bepaalde sites waar ik met andere computers wel op kom, waaronder deze die ik nu heb weergegeven. Ik heb al aardig wat fora doorzocht maar kon nergens mijn probleem met oplossing vinden. Kan iemand mij helpen?

Mvg.

Ik kan ook niet op de websites van de server g.live.com. Daarnaast kan ik ook niet aanmelden bij mn Windows Live en m'n messenger!

Gr. Ivo

Ik heb toevallig net vandaag mijn computer gewoon helemaal opnieuw geinstalleerd, nu werkt het allemaal wel weer gewoon. Het is niet de meest ideale methode, maar toch.

Ik heb toevallig net vandaag mijn computer gewoon helemaal opnieuw geinstalleerd, nu werkt het allemaal wel weer gewoon. Het is niet de meest ideale methode, maar toch.

Mijn pc vertoont wat kuren laatste tijd. Behoudt je dan wel je harde schijf inhoud of niet?

Daar had ik ook last van inderdaad. Maar je behoud de gegevens op je harde schijf niet, en zult dus een back-up moeten maken. Ik heb hiervoor een externe harde schijf gebruikt.

Daar had ik ook last van inderdaad. Maar je behoud de gegevens op je harde schijf niet, en zult dus een back-up moeten maken. Ik heb hiervoor een externe harde schijf gebruikt.

Super, dankjewel. Ik ga het even uitzoeken en dan denk ik dat ik het ook maar doe want dit is geen werken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan