ie SESSION probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je nou eens van de method="post" eens method="get" maakt!
De login pagina zal wel wat error naar je gooien, maar in de url kun je dan wel zien of/wat er verzonden wordt.

Denk dat ik gevonden heb
<tr><td>GebruikersNaam: </td><td><input type="text" name="GebruikersNaam" maxlength="20" value='' /></td></tr>

haal daar de value eens uit!
<tr><td>GebruikersNaam: </td><td><input type="text" name="GebruikersNaam" maxlength="20" /></td></tr>

Nu zal hij het wel gaan doen!!! hoop ik ;)

Probeer eerst eens je tags goed te nesten. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit het probleem is, maar stel je voor...

HTML:
<!-- Inlog scherm //-->

<form action="Inloggen.php" method="post">
  <table border="0">
    <tr><td>GebruikersNaam: </td><td><input type="text" name="GebruikersNaam" maxlength="20" value='' /></td></tr>
    <tr><td>Wachtwoord: </td><td><input type="password" name="PassWord" maxlength="20" value='' /></td></tr>
    <tr><td colspan="2" align="right"><input type="submit" value="Inloggen" /></td></tr>
  </table>
</form>

Hetzelfde geldt voor je andere form.

Denk dat ik gevonden heb

haal daar de value eens uit!
<tr><td>GebruikersNaam: </td><td><input type="text" name="GebruikersNaam" maxlength="20" /></td></tr>

Nu zal hij het wel gaan doen!!! hoop ik ;)

Het niet specifiëren van een value is nergens van invloed op.

@marti901 wat is de exácte foutmelding die je krijgt bij de code die je in post #5 plaatste? Dus inclusief regelnummers en dergelijk, scriptlocatie, etc...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan