IE sluit steeds af???

Status
Niet open voor verdere reacties.

stonedr

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Berichten
104
Hey Peeps...
heel raar probleem, zit ik lekker rustig te surfen of iets te downloaden rechtstreeks van het Internet, sluit me browser gewoon iedere keer zichzelf af....Blijkbaar een error iedere keer omdat ik telkens een Rapport moet verzenden....zodat Microsoft er ZOGENAAMD naar kan kijken....

(duurd wel lang man met die SP 2)

Hoe kan ik het zelf oplossen? is er een conflict ofzo met andere software?? ...
Mjah...ik gebruik wel Mozilla...maar IE is voor bepaalde sites toch wel ff wat handiger...

Maar ja....

Ik werk dus met Internet Explorer 6.0
Bekend probleem?? Hulp is welkom
 
Als het goed is heb je Windows XP. Dan ga je even naar het configuratiescherm dan naar systeembeheer (moet je wel even het configuratiescherm even op klassieke weergave instellen) en kies voor logboeken.
Daar staat als het goed is die foutmelding (bij toepassingen), met een omschrijving wat er mis is gegaan.
 
anders ga je via deze computer>recht klikken>beheren
 
is het bij alle sites? of bij bepaalde sites?

Ik heb namelijk ook dat probleem, alleen bij mij doet ie het bij bepaalde sites, volgens mij alleen bij sites waar flash items in verwerkt zijn... (bijv. dft.nl, geenstijl.nl, flash.com enz)
 
SP 2? Service Pack 2 is nog niet uit. Of bedoel je dat niet :).


Al gecontroleerd op spyware?
 
haha nee het is nog even wachten op SP 2 he...
Maar daar gaat et nie om...

Spyware vrij...
 
en je kan via "configuratiescherm - software - Internet Explorer" en dan op verwijderen klikken. Dan krijg je ook een herstel optie (althans dat was zo bij win 98)
misschien dat dat helpt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan