IE sluit steeds af

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Mijn IE7 geeft om de 5 à 10 minuten de boodschap dat hij moet worden afgesloten. Aanvankelijk kwam er de mededeling bij dat het de schuld van Adobe flash 10 was. DIe heb ik gedeïnstalleerd en weer geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.
Iemand een idee?

Alvast bedankt,
I.

Misschien weet iemand een zinnige oplossing binnen IE7? Ik hou me aanbevolen voor reacties.

Inmiddels heb ik IE 8. En Adobe Flash 10.
Ik heb zelfs (overigens om andere redenen) mijn hele WindowsXP opnieuw geïnstalleerd. En opnieuw moet Windows steeds afgesloten, en ligt het (volgens het bericht dat dan aan Microsoft wordt gestuurd) aan Adobe Flash 10.
Wie weet een oplossing?

Heeft er iemand soortgelijke problemen met IE / Adobe Flash? Kan ik misschien met Flash van een ander merk iets uitrichten, en wat is dan een goed alternatief?

Alvast bedankt voor je antwoord,
I.

Beste Ingmar,
laat eens een foutcontrole op je PC uitvoeren!
succes en groet van Anglo :thumb:

Dank je Anglo,
Maar wat bedoel je daarmee? Een zeker programma?
I.

dubbelklik op het icoontje COMPUTER op je bureaublad -
rechtsklikken op station C op EIGENSCHAPPEN -
klik op EXTRA -
klik op NU CONTROLEREN in HET VOLUME OP FOUTEN CONTROLEREN -
en nu op STARTEN
dan wordt je PC opnieuw opgestart en dan duurt het even met de controle
wacht tot je PC helemaal goed is opgestart en ga dan pas weer met I.E.8 werken.
succes en groet van Anglo :thumb:

Het spijt me Anglo, maar het heeft niets geholpen. Soms heb ik 10 seconden na het starten van IE alweer een foutmelding: 'IE moet worden afgesloten'. Overigens valt me wel op dat IE8 zich vervolgens (na klikken op 'OK') anders gedraagt dan eerdere versies, want IE wordt weer 'hersteld'?? en sluit toch niet af.
Toch blijf ik het irritant vinden.
Ik vraag me nog steeds af of er niet een ander merk flash te krijgen is... iemand die me daar wat advies over kan geven?

Laatst bewerkt:
Kan iemand me hiermee verder helpen?
Ik heb het probleem nog steeds. Iemand adviseerde me Adobe te downloaden, dan de computer te heropstarten (zodat je zeker weet dat IExplorer niet meer in gebruik is) en dan Adobe Flash te installeren. Maar op de Adobe-site vind ik alleen maar de mogelijkheid van downloaden + installeren ineen.

Weet iemand een goed Flashprogramma van een ander merk, of hoe ik Adobe kan downloaden zonder te installeren?

Alvast bedankt!
I.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan