IE SUPPER sloom.?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Juzzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Juzzz

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
virus scanner ineens WEG...!!!!

ik heb hier een laptop en als ik IE7 opstart dan duurd het echt lang en lijkt het of IE vastloopt.
als ik IE in opstart zonder invoegtoepassingen, dan doed hij het wel snel.

na een ESET smart security test 4 virussen verweiderd.

WAT>>>> NU na een hijackthis is mijn eset smart security WEG!!!

in de map staat:
- Drivers (map)
- License (map)
- mod_comp (dat-bestand)

WAT GEBEURD ER.....????

hijackthis file:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 12:22:44, on 3-6-2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16640)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat heb je met Hijacktis gedaan dan? Heb je zelf wat verwijderd/aangepast of alleen gescand?

Met die link kom ik niet verder, wat heb je nou precies gedaan? Heb je zelf wat verwijderd?
Dat kan je probleem zijn daar HJT alleen door experts dient te worden gebruikt.

ik heb alleen een log gemaakt.
ik studeer zelf voor systeembeheerder maar dat me virus scanner INEENS half weg is.....

Ik zou eerst Hijackthis.nl afwachten.
Niet zo netjes om op drie Fora tegelijk bezig te zijn.

ja daar heb je gelijk in.. wacht wel even ^^,

download is combofix het is gemaakt door Subs het is een geweldig progje het heeft me pc clean gemaakt, het maakt tevens ook een nieuwe file op het laatst maar het werkt uitstekend, het staat ook op de site van hijackthis
Download link: http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

Je moet voordat je dat programma gebruikt eerst de cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderen

Van de site:

ComboFix (gemaakt door sUBs)
Combofix is een tooltje gemaakt door sUBs, dat verschillende lastige infecties kan verwijderen, waaronder ook de vundo trojan.
Volg de instructies over ComboFix die hier of hier gegeven worden.
Wordt vundo op de computer gevonden, dan zal een reboot nodig zijn.
Als ComboFix klaar is, opent er een logfile (combofix.txt). Deze logfile geeft ondermeer een overzicht van eventuele (vundo)bestanden die op de computer verwijderd werden.
(Let op: ComboFix kan ook andere aanwezige malware op de computer verwijderen!)
Gebruik van ComboFix doe je best met begeleiding van mensen die de log kunnen analyseren.

Laatst bewerkt:
wat ebdoel je met
"het maakt tevens ook een nieuwe file op het laatst maar het werkt uitstekend"
?

EDIT:
klopt het dat de laptop ineens ging piepen....? *piep piep* meer nie

Laatst bewerkt:
dat die net als hijack op het laats een log maakt:P van de verwijderde bestanden enzo, maar ik zou maar ff proberen want het is heel erg goed programmatje.

mvg

de laptop is opnieuw opgestart INEENS en bezig met een schijf controle...?

goed?

edit:
opgestart.. moet ik combofix nu weer handmatig starten?

Laatst bewerkt:
sorry dubbel post maar is iet nieuws

ok ik starte het opnieuw en en ESET smart security gaf aan dat hij een virus zag.
Toen een blue screen.

.... en nu

het programma kan niet eens opstarten.

edit:
ok iemand heeft gereageerd en het blijkt een trojan banker te zijn die paswoorden steelt.

alleen jammer dat hij ook combo fix aan beveeld wat weer lijd tot 2 blue screens

Laatst bewerkt:
wat nou met je jammer het is een goed progje maar je ken er niet mee omgaan denk want je hoeft alleen maar te downloaden dan opslaan als dan uitvoeren en dan haalt die malware weg het is inderdaad een blauw dos screen

wat nou met je jammer het is een goed progje maar je ken er niet mee omgaan denk want je hoeft alleen maar te downloaden dan opslaan als dan uitvoeren en dan haalt die malware weg het is inderdaad een blauw dos screen

sorry schreef het even fout ik bedoel jammer dat ik ene blue screen krijg.

nee niet het blauwe dos scherm maar een echte bluescreen.

leg mij dan uit hoe ik er dn WEL mee moet werken

Je moet voordat je dat programma gebruikt eerst de cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderen (ga naar internet / extra browsegeschiedenis verwijderen)

nu het programma:
Klik op de link/ klik opslaan / sla op op je bureablad / ga nu naar je bureaublad en klik het icoontje aan, nu gaat die starten en krijg je een klein blauw schermpje het duurt ff voordat die is geladen (je moet op een gegevemoment ook ja klikken en dan gaat die scannen)
Download link: http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

Deze moet je ook ff doen: http://www.download.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html

ook een goeie, je moet ff installeren en dan eerst updates doen en dan snelle scan en in engelse versie heet dat perform quik scan.

mvg

Laatst bewerkt:
ik ga het proberen

net "GbiehBSB1" opende allemaal internet pagina's.

btw HOE sluit je eset smart security af...? helemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan