IE valt regelmatig weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogje

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2009
Berichten
87
Ik gebruik de laatste versie van IE en Windows 7.
Tijdens het surfen valt IE regelmatig weg en krijg ik de melding "programma afsluiten" vervolgens wordt IE dan hersteld.
Wie weet wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Alle updates zijn actief.
Bedankt alvast voor je reactie.
 
Hallo Hoogje. Soms helpt dit.

Probeer of het Resetten van IE helpt, ga naar Configuratiescherm, dan internetopties, dan tab geavanceerd, dan knop Opnieuw instellen.
 
Hallo,
Dank voor de tip. Ik heb IE opnieuw ingesteld, nu even afwachten. Ik laat het je weten.
Nogmaals bedankt!:d
 
Hallo Manamana,

Jij had het goed, het probleem doet zich niet meer voor.
Mijn dank is groot! groetjes
 
Mijn graag gedaan is ook groot. Mooi he. Fijn dat het weer werkt. :thumb:;)
 
Helaas is het weer zover, IE valt regelmatig weg.
De aangegeven optie een paar keer uitgevoerd, maar zonder resultaat.
Nog een ideetje?
 
Indien de oplossing van Manamana niet werkt zou je dan deze oplossing kunnen proberen:

Open je Internet opties via het tandwieltje rechts boven in.
Geavanceerd en zet de optie: Browseruitbreidingen van derden inschakelen* UIT
c15e1b3d6fc18da9457b579cb1f9bd4e.png
Hoop dat dit werkt!
 
Laatst bewerkt:
Mijn probleem is nog niet opgelost. De browseruitbreiding stond al uit. Ik blijf doorzoeken. Groetjes
 
Heb je Norton doe dan het volgende;

LiveUpdate uitvoeren
Deze stappen zijn voor de huidige versie van de Norton-producten. Als u een oudere versie heeft of niet weet welke versie u heeft, gaat u naar Update Center

1. Start uw Norton-product.
2. Voer een van de volgende handelingen uit, afhankelijk van uw Norton-product:

  • o Voor Norton AntiVirus of Norton Internet Security: klik op LiveUpdate en vervolgens op LiveUpdate uitvoeren.
    o Voor Norton 360: klik op Taken en vervolgens op LiveUpdate uitvoeren.
    o Voor Norton Security: klik op Beveiliging en vervolgens op LiveUpdate.
3. Klik op OK of Sluiten wanneer Norton LiveUpdate is voltooid.
4. Voer LiveUpdate uit totdat het bericht 'Uw Norton-product heeft de recentste beveiligingsupdates' wordt weergegeven.
5. Sluit alle programma's af en start de computer opnieuw op.

Vertel of dit heeft geholpen?
 
Het lijkt opgelost. Ik ben druk in de slag geweest met door jullie genoemde mogelijkheden. Wat precies de oorzaak was weet ik helaas niet. Nu moet ik gaan zoeken waarom mijn verbinding steeds wegvalt. Zo blijf je bezig.
ALLEMAAL BEDANKT EN SUCCES!!!!
 
Hoogje. Kom je er niet uit stel een nieuwe vraag over je verbinding. Groet van mij. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan